Saturday, March 9, 2013

For the Danish Lads and ladies: ellos rabatkoder

Over det sidste lange stykke tid har jeg fået en del flyers fra ellos, og eftersom de jo ér ret venlige til at give rabat på deres varer, tænkte jeg at jeg ville dele koderne med jer.
Jeg ville have brugt nogle af dem selv - faktisk  tidligere i dag, hvor jeg købte lidt godt til mig selv. "Uheldigvis" var de varer jeg lagde i kurven tilbudsvarer, og desværre virker ellos' rabatkoder kun på ikke-tilbudsvarer. Men men men, intet er jo så galt at det ikke er godt for noget, og det betyder jo så at jeg kan give jer koderne!

Koderne er efter "først til mølle" princippet, så hvis I nu har set noget I godt kunne tænke jer, er det altså bare med at være lynhurtige!

Den første kode giver 40% rabat på din dyreste vare, og derefter 20% rabat på resten af bestillingen (i boligsortimentet).
Koden kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbudsvarer.
Koden er: 270501

Den anden kode giver 150 kr. i rabat når der shoppes for mindst 450 kr.
Disse må dog ikke være tilbudsvarer, og koden kan ikke kombineres med andre rabatter.
Koden gælder til den 18. april 2013.
Koden er: 270608

Den sidste kode giver 300 kr. i rabat når der shoppes for mindst 900 kr.
Disse må dog ikke være tilbudsvarer, og koden kan ikke kombineres med andre rabatter.
Koden gælder til den 18. april 2013.
Koden er: 270601



No comments:

Post a Comment