Wednesday, September 19, 2012

For The Danish Lads And Ladies: Ellos Rabat Koder

Det er et stykke tid siden jeg sidst er kommet med en ny rabatkode, men endelig har jeg lidt godt til jer, som shopper hos Ellos.
Som medlem af Ellos får man indimellem kataloger, og indimellem er der nogle lækre rabatkoder med. Jeg fik et nyt katalog i går,
og samtidig en ny og rigtig god rabatkode, som giver 50% på den dyreste vare i indkøbskurven.

Koden er:
268201

Dog skal jeg nok lige sige, at det ser ud som om det er min personlige kode. Jeg skal dog spare, så jeg skal ikke bruge den.
Men det betyder vist også, at dette lidt er "først til mølle", så skynd dig at brug den inden én af mine andre followers gør ;)
Koden gælder til og med den 18. oktober 2012, og gælder ikke på tilbudsvarer.

Glad netshopping og glad onsdag til jer alle sammen :)




No comments:

Post a Comment