Monday, June 4, 2012

Sunday Summary

Hey guys :)
Wow, I've completely turned my inner clock around,
and I thought yesterday was Saturday and not Sunday.
So as I was lying in my bed yesterday night, I started thinking I'd missed something important.
Then it hit me; the Sunday Summary! So sorry if you were counting on it yesterday
- I seldom forget the Sunday Summary, but this time it just got away from me :)

Monday I woke up to 14 moths sober.
The sun was shining like crazy, and right from the get-go, I knew I was gonna have a good day.
My parents surprised me with a new bike - well, not that new, but I still love it.
I took it for a spin after I was done reading up on Social Studies, and it's a great bike.
I can't wait to come home and ride around me new bike all over Roskilde, haha :)

Tuesday I spend most of the day reading up on Social Studies.
The weather turned super cold over night, so I couldn't sit outside in the garden.
In stead I spread all of my books, notes and my computer all over the bed, and studied for 4 hours.
At night I enjoyed some alone time down in the living room with a
pot of coffee, magazines, Twilight New Moon and a roaring fireplace.

Wednesday I finally got around to cut my bangs.
I've been wanting to cut them for a while now, but Wednesday courage struck, and I finally did it :)
I love the way it came out, and even though it is kind of a risky move
to grab a pair of kitchen scissors and just cut cut cut, I was lucky.
It ended up being the perfect length, and I don't regret it at all :)

The next couple of days passed in a blur
- up all night, sleep a lot during the day, and most waking hours were spend on studying.
But Saturday something finally happened. We drove to the nearest small town to buy groceries,
and I actually ended up wearing a pretty nice outfit. You can see it here :)

That was my past week.
Once again I'm sorry for the late Sunday Summary
- next week I promise it'll be on time :)
xoxo
 

Hey allesammen :)
Wow, jeg har virkelig fået vendt op og ned på dagene på det seneste,
så jeg troede at det var lørdag i går, og ikke søndag.
Så da jeg lå i sengen i går aftes kunne jeg ikke shake følelses af at jeg havde glemt noget vigtigt
- og så slog det mig; Sunday Summaryen!
Så jeg beklager meget hvis I ventede på den i går
- det er sjældent jeg glemmer at skrive Sunday Summary om søndagen,
men denne gang var lige en smutter :)

Mandag vågnede jeg op til 14 måneder som ædru.
Solen skinnede crazy meget, og lige fra starten vidste jeg at det ville blive en god dag.
Mine forældre gav mig en ny cykel - well, ikke ny igen, men jeg elsker den alligevel :)
Jeg tog en tur på den efter eksamenslæsningen, og den er simpelthen bare så skøn.
Jeg glæder mig til at fræse Roskilde rundt, når jeg kommer hjem, haha :)

Tirsdag spenderede jeg det meste af dagen med at læse op til samfundsfag.
Vejret vendte virkelig over natten, og hele dagen var det super koldt.
Så jeg kunne desværre ikke sidde ude i haven og læse.
Men men men, i stedet tog jeg mine bøger og noter med ovenpå
og spredte det hele ud på sengen og læste det meste af dagen.
Om aftenen hyggede jeg mig alene nede i stuen med
en kande kaffe, modeblade, Twilight New Moon og ild i pejsen :)

Onsdag fik jeg endelig taget mig sammen til at klippe Bettie Page pandehår.
Jeg har overvejet det længe, men onsdag fik jeg endelig modet til at tage saksen og klippe det :)
Jeg elsker slut resultatet, og selvom det er ret risky at klippe løs med en køkkensaks,
var jeg heldigvis heldig. Det endte med at have den perfekte længde, og jeg fortryder det slet ikke :)

De næste par dage forsvandt lige så hurtigt som de kom;
oppe hele natten, sove for meget i løbet af dagen,
og vågne timer blev spenderet i selskab med samfundsfags bøgerne.
Men lørdag skete der endelig lidt.
Mine forældre og jeg kørte ind til den lille by der ligger i nærheden for at handle,
og mit outfit var faktisk rimelig okay - I kan se det her :)

Det var min sidste uger.
Endnu engang undskyld for den sene Sunday Summary
- jeg lover den næste kommer op til tiden :)
xoxo

No comments:

Post a Comment