Wednesday, June 6, 2012

New In: The Perfect Rockabilly Bag

Hey alley cats - how you doing today?
A couple of weeks ago, I was browsing the Romwe site, and I stumbled upon this amazing bag.
I knew right then and there that I had to have it, and so I ordered it.
Since then I've waited and waited and waited for it to come.
I came home from Sweden yesterday, and was actually expecting it
to be sittin' in my mailbox waiting for me. But it didn't.
But then today, when I was drinking a cup 'o joe,
I heard some sounds from outside of my apartment door,
and it turned out it was the postman with my parcel.
I was absolutely ecstatic when I opened the parcel and glimpsed the red leather.

This bag is completely gorgeous; it's bright red - which will match my red nails and lips perfect -,
it's not too small and not too big, and it has two large compartments for all of my carry-ons.
I'm completely in love with this bag, and I've already taken it for a spin around the old block
- and everywhere it has been catching peoples eyes.
So this is without a doubt one of the best purchases I've ever done :)

Oh yeah, just a little side note; I've played around with the blog design earlier today,
and I quite like how it came out. It kinda reminds me of Minnie Mouse and it just makes me so happy :)
Have a great night, you all everybody




Hey alley cats - hvorn' skær'n?
For et par uger siden browsede jeg lidt rundt på Romwe's hjemmeside,
and jeg faldt over denne fantastiske taske.
Jeg vidste med det samme at jeg bare måtte eje den,
så derfor lagde jeg den i indkøbskurven og købte den på stedet.
Siden da har jeg ventet og ventet og ventet på at den skulle komme.
Jeg kom hjem fra Sverige i går, og jeg havde egentlig regnet med at tasken
ville sidde pænt og vente på mig i postkassen da jeg kom hjem - men det gjorde den altså ikke.
Men i dag sad jeg så og drak en lille kop kaffe, og pludselig hørte jeg underlige lyde ude fra hoveddøren.
Det viste sig at være postbuddet med min pakke.
Jeg var simpelthen ekstatisk da jeg åbnede pakken og fik et lille glimt af det røde læder.

Denne taske er simpelthen så underskøn; den er skrigende rød
- hvilket er helt perfekt, for så passer den nemlig til mine røde negle og læber -,
den er hverken for stor eller lille, og den har to store rum til alle mine småting som jeg har med mig hver dag.
Jeg er fuldstændig forelsket i den, og jeg har allerede taget den
'for a spin around the block' hvor den fangede en masse blikke.
Dette er uden tvivl et af de bedste køb jeg nogensinde har gjort :)

Nåh jah, lige en lille note; jeg har leget lidt rundt med blogdesignet i dag, og jeg kan rigtig godt lide resultatet.
Det minder mig lidt om Minnie Mouse og det gør mig bare så glad :)
I må have en rigtig dejlig aften alle sammen

No comments:

Post a Comment