Monday, June 18, 2012

Just Another Night After An Exam

Evenin' hearts of mine :)
Well well well, after 3 weeks of intense studying for my Social Studies exam today,
I can finally say: I Passed!
I managed to bear through it, even though I picked the most unfortunate subject ever: Fiscal policy!
I messed up a couple of times, and when I got out in the hall and was waiting for my grade,
I honestly thought I might not pass. But I did!
Ha ha ha, I'm so so so happy right now. I got a C, which I think is totally awesome :)
After I was done I called friends and family,
whilst waiting for Marie to get done with her Social Studies exam.
She passed with a B, so we went out celebrating :)
We found a street café and got a cup of coffee
while chatting about how happy we were that it was finally over, haha :)

And right now I'm just having some R'n'R before the next (and last) exam on Thursday.
My laundry's in the dryer, I made myself a pot of coffee
and I'm eating some freshly baked homemade cinnamon buns - right now life is pretty good :)
xoxo


'Aften, hjerter mine :)
Well well well, efter 3 ugers intens eksamenslæsning i samfundsfag, var jeg endelig oppe til eksamen i dag,
og jeg kan med god samvittighed sige: Jeg er bestået!
Det lykkedes mig at komme igennem det, selvom jeg trak det værste emne af dem alle: Finans politik!
Jeg rodede lidt rundt i det ind imellem, og da eksamen endelig sluttede og jeg stod ude på gangen
og ventede på min karakter, regnede jeg med kun liiiige at bestå.
Men jeg bestod med et solidt 7 tal, hvilket er totalt fedt :) Ha ha ha, jeg er så glad og lettet lige nu :)
Efter jeg var færdig med eksamen ringede jeg lige til venner og familie, inden jeg gik ind og mødte Marie.
Hun var oppe lige efter mig, og hun fik et flot 10 tal, så derfor skulle vi selvfølgelig ud og fejre det bagefter :)
Vi satte os på en fortorvs café og fik en kop kaffe, mens vi hyggede og snakkede om vores eksamener
- og priste os lykkelige over at det endelig var overstået :)

Og nu sidder jeg så her og slapper af og hygger mig inden næste (og sidste) eksamen på torsdag.
Mit vasketøj er i tørretumbleren, jeg drikker lidt kaffe og spiser friske, hjemmebagte kanelsnegle
- lige nu er livet rimelig okay :)  
xoxo

2 comments:

  1. Puha! Finanspolitik, så tror jeg at jeg var smuttet hjem igen ;) Hvor var det flot! Stort tillykke med 7-tallet! :)

    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah det var lige før jeg også hoppede ud af vinduet ;)
      Tak søde Maria <3

      Knus

      Delete