Sunday, May 20, 2012

Sunday Summary

Hey coolcats. Almost forgot todays Sunday Summary, so that's why it's a little late :)
Wednesday was the very last day of school. The gang and I spend it on the roof and in the classroom.
Our teacher had made coffee and cake, and even though it was kinda boring during class,
we had a lot of fun in our breaks. It was very weird, knowing that this was the very last time
the gang and I were gonna be together in school
- next year we're kinda spread over several different classes.
I'm still having parties though, so it's not like it's the last time we'll see each other.
After school I took the train to Copenhagen, where my dad picked me up at the train station.
Together we drove for about 4 hours through Denmark and half of Sweden.
After we'd picked up some groceries at the store in Växjö,
we drove out to my parents summer house, where my mum already were.

And that's where I've been for the last couple of days.
I got home a couple of hours ago, and after I unpacked all of my clothes and makeup,
I went down by the lake for about an hours.
The weather has been crazy good today, and they say it'll stay that way for the next couple of days.
So I'll be down by the lake, haha :)

That's my week, superstars.
Hope yours was as good as mine :)


Hey coolcats. Jeg havde næsten glemt at jeg skulle skrive Sunday Summary i dag,
så det er derfor den er lidt sent ude :) Nåh, men vi begynder midt inde i den forgangene uge.
Onsdag var aller sidste skoledag. Gruppen og jeg spenderede lidt tid på taget,
og meget mere tid i klassen (vejret var desværre ikke heeeelt så godt som jeg havde håbet).
Vores lærer havde lavet kaffe og kage, og det første stykke tid inde i timen sad vi bare og hyggede.
Men ak, det er jo ikke VUC for ingenting, så vores lærer begyndte hurtigt at repetere.
Alle sad og gabte og kedede sig, så vi var lykkelige da vi fik en halv time tidligere fri.
Jeg brugte denne halve time med Kasper, Marie, Maria og Simon inde i klassen.
Vi hyggede os, og fyrede en masse af de jokes af, som vi har grinet af hele året.
Det er godt nok underligt at skolen er slut nu. Onsdag var desværre sidste gang gruppen og jeg
alle var samlet, sådan rent skolemæssigt.
Næste år er vi ret spredt over forskellige klasser, så vi kommer ikke til at have timer sammen længere.
MEN jeg fortsætter med festerne, så det er jo heldigvis ikke fordi vi aldrig kommer til at se hinanden igen ;)
Efter skolen gik jeg op til stationen, og tog toget ind til Københavns Hovedbanegård.
Kort efter jeg var ankommet, kom min far og samlede mig op,
og sammen begyndte vi at drage mod det svenske.
Flere timer senere, efter vi havde handlet i Växjö, nåede vi så endelig ud til mine forældres hus i skoven.
Min mor var allerede deroppe, og hun havde lavet lækker lækker sommermad.
Ah, der er nu ikke noget som at blive forkælet af mor og far :)

Men jah, jeg har bare været i Sverige og hygget de sidste par dage.
Jeg kom hjem ved 14 tiden i dag, og efter jeg havde pakket det hele ud,
pakkede jeg et tæppe, mine smøger og min Klean Kanteen, og gik ned til søen og solede mig.
Det har jo virkelig været fantastisk vejr i dag, og heldigvis siger de at det holder ved.
Så hvis I kommer til Roskilde og leder efter mig, kan I finde mig nede ved søen ;)

Men jah, det var min uge.
Jeg håber jeres har været lige så god som min :)

No comments:

Post a Comment