Sunday, May 13, 2012

Sunday Summary

Hey lovelies :) Time flies when you don't want it to, and suddenly it's Sunday again.
That means it's time for a new Sunday Summary.
Much like last weeks Sunday Summary, I must start with apologizing for
the complete and utter lack of posts this week.
I've taken a blogger break, which has been kinda nice, but also kinda weird.
But tomorrow I should be back on track with a couple of Rockabilly inspired OOTD posts.
What happened this week was, that I actually was going to post two OOTD posts
- both Rockabilly inspired.
I've bought a new pair of high waisted jeans at Evans, and got them Monday - I think :)
Anyway, they are the best pair of jeans I've ever owned. So of course I wanted to show them to you.
But Monday, when I should have been taking OOTD photos, I was drenched in sweat - lovely, I know :)
And Wednesday, when I'd decided that I had to take photos for the blog,
I was looking a little bit like a drowned mouse from the rain, when I got home.
Ah the Danish summer - there's simply nothing like it :)

Monday night I did a little shopping.
I wasn't supposed to spend any more money this month, since I'm saving up to buy a new sofa.
Alas, I'm only human, and I ended up buying a new backpack at Asos.
My girlfriends laughed when I showed it to them, haha. They said it looked like a kids backpack.
But I love it :)
I've been looking at it for some time now,
but haven't bought it because I thought it was rather expensive for a backpack.
But when I once again found it, and saw the "Low Stock" mark at the bottom,
I simply couldn't resist anymore, and well, long story short; it should be here tomorrow :)

The rest of the week has gone by in a kind of blur.
Tomorrow is the very last of week of classes, before school's out for summer - well, not quite :)
We still have exams - mine are at the end of next month,
and already butterflies are starting to flap their wings in my stomach.
Anyway, Wednesday is last day of school, and now more than ever, I just want to stop and freeze time.
This past year has been the best of my entire life,
and even though I know that moving on doesn't necessarily mean something bad,
I just can't seem to come to terms with this being it.
But I guess it's time to move on and look ahead - and after all; new adventures awaits :)

I hope you've had an amazing week as well :)


Hey skønne mennesker :)
Tiden flyver afsted når man bare ønsker at den står stille, og pludselig er det blevet søndag igen.
Det betyder at det endnu engang er blevet tid til en ny Sunday Summary.
Ganske ligesom sidste søndag bliver jeg nødt til at starte med at undskylde
for den komplette mangel på posts denne uge.
Jeg har taget en blogger pause, hvilket har været meget rart, men også lidt underligt.
Men fra i morgen af skulle alt være tilbage til det normale igen,
og I kan forvente en Rockabilly inspireret OOTD post eller to :)
Jeg har købt et par nye højtaljede jeans hos Evans,
som jeg fik med posten i mandags - tror jeg da nok det var :)
Nåh men altså, de er simpelthen det bedste par jeans jeg nogensinde har haft.
Så jeg ville selvfølgelig vise jer dem. Men mandag, da jeg skulle have taget OOTD billeder,
svedte jeg simpelthen så meget - lovely, I know, haha :)
Og onsdag, da jeg havde sagt til mig selv at jeg skulle tage OOTD billeder til bloggen,
kom jeg hjem og lignede en druknet mus fra regnen. Ah den danske sommer - der er intet som den :)

Mandag aften shoppede jeg lidt.
Jeg måtte egentlig ikke bruge flere penge denne måned, siden jeg sparer op til en ny og lækker sofa.
Men men men, jeg er kun et menneske, og derfor kom jeg som sagt også til at shoppe lidt
- en helt ny og mega fed rygsæk fra Asos. Mine veninder grinede da jeg viste dem den, haha.
De sagde det lignede en børne rygsæk. Men jeg elsker den, haha :)
Jeg har kigget på den i et godt stykke tid nu,
men jeg har ikke købt den fordi jeg syntes den var lige lovlig dyr.
Men da jeg endnu engang fandt frem til den, og så "Low Stock" mærket i bunden af siden,
kunne jeg simpelthen ikke modstå længere,
og well, lang historie kort; den skulle gerne være her i morgen :)


Resten af ugen er kommet og gået i en underlig form for tåge.
I morgen starter den aller sidste uge med timer, inden skolen lukker og slukker - well, ikke helt :)
Vi har stadig eksamener - mine ligger i slutningen af næste måned,
og jeg kan allerede nu mærke sommerfuglene i maven.
Nåh men altså, onsdag er sidste dag, og nu mere end nogensinde,
ønsker jeg bare at stoppe og fryse tiden.
Dette år har været det bedste i mit liv, og selvom jeg godt ved,
at dét at komme videre ikke nødvendigvis betyder noget dårligt,
kan jeg alligevel ikke helt komme mig over at det er ved at være slut.
Men men men, det er tid til at se fremad
- når alt kommer til alt, så er der jo nye og spændende eventyr der venter forude :)


Jeg håber I alle har haft en fantastisk uge :)

No comments:

Post a Comment