Friday, May 18, 2012

Positive Living: Sun In My Eyes, Glossy Paper In My Hands

Hey coolcats :)
Sorry for the missing OOTD post Wednesday,
but I was on the go for 15 hours before I finally had time to take some photos of my outfit,
and by then I was waaaay to tired to get anything done. So no more OOTD posts for you this week :)

Now, I'm on a mini holiday in Sweden, and most of today I've been lying in the summer sun,
getting freckles, smoking cigarettes and reading my new magazines.
This morning we hit the (very small) town, where my mum bought me a lot of makeup,
a big bottle of perfume and some nice magazines for the next couple of days
- that's one of the many reasons I love coming up here; I always get so pampered, haha :)
Joking aside, it's really nice to get away from it all for a couple of days.
School ended Wednesday (unfortunately),
and next week I'm slowly starting to get ready to read up
on this previous years notes from Social Studies, before exams at the end of June.
So it's nice to come up here for a couple of day, before it all starts :)

So todays agenda was all about lying in a sun chair in the backyard
and soaking up as much sun as possible.
I've been reading my magazines from cover to cover
while getting inspired by all the pretty pictures on the glossy paper.
Today has been a great day :)  


Hey coolcats :)
Ih undskyld der ikke kom nogen OOTD post i onsdags
- jeg var på farten nonstop i over 15 timer før jeg endelig havde tid til at tage billeder til bloggen,
og på det tidspunkt var jeg aaaaalt for træt til at gøre noget som helst :)
Så ikke flere OOTD posts til jer denne uge :)

Nåh men jeg er jo på miniferie i Sverige i disse dage.
Det meste af dagen i dag har jeg ligget i sommersolen og fået en masse fine fregner,
imens jeg har røget cigaretter og læst mine nye modeblade.
Denne morgen tog vi ind til den lille by der ligger i nærheden,
hvor min søde mor købte en masse ny og lækker makeup til mig,
samt en stor flaske parfume og nogle fede blade til de næste par dage
- ih, det er altså noget af det bedste ved at komme herop; jeg bliver simpelthen så forkælet haha :)
Spøg til side, så er det altså meget rart at kommer herop og få en pause fra den almindelige hverdag.
Skolen sluttede jo i onsdags (desværre), og allerede i næste uge begynder jeg så småt
at gå i gang med at organisere mine skole papirer fra det forgangene år i samfundsfag,
inden jeg skal op til eksamen i slutningen af juni.
Så det er skønt at komme herop nogle dage, inden det hele starter :)

Men i dag har jeg som sagt ligget i solen.
Jeg fandt en solstol frem og lagde mig i haven, hvor jeg nød solen så længe jeg kunne.
Jeg har læst mine blade fra cover til cover og er blevet inspireret af de flotte billeder på de glinsende sider.
I dag har været skøn :)

No comments:

Post a Comment