Sunday, April 15, 2012

Sunday Summary

Hi guys :) Sorry it's been so quiet around here; I promise to do better next week :)
My work (school) week actually started Wednesday,
where I didn't get the best start of the day.
I felt quite sick, and therefore over slept.
I did, however, manage to drag myself to school a little later,
where I actually started to feel a little better.
But when I got home it all kinda spiraled, so therefore...

... I took a sick day Thursday. I'm kinda "tough"
when it comes to sickness, but this time I really felt bad.
So I stayed at home, watched a lot of The Office (great show by the way)
and drank a lot of tea, whilst keeping warm with a blanket :)

Saturday I felt a little better,
so I went to a Fiftieth Wedding Anniversary for some related family members.
I had a nice time, but I must admit I was looking forward to the end of it.
Not because it wasn't fun, but because I wanted to see some documentaries about Titanic.
Ever since I watched the movie Titanic on VHS in my sisters bedroom in 1998,
I became obsessed with the subject of shipwrecks - especially Titanic.
For years I studied books, TV shows and documentaries
so that I could learn absolutely everything about Titanic.
And since it was the 100th Anniversary of Titanic yesterday,
I had a whole big evening planned out.
I managed to get home in time to make a pot of coffee,
before sitting down for 8 hours of Titanic.
I watched a couple of documentaries before moving on to the movie.
I learned a lot from the documentaries,
and I must admit I shed a few tears during the movie ;)

That's my week 
- how was yours? :)


Hey derude :)
Undskyld der har været så stille; jeg lover at blogge mere i næste uge :)
My arbejds(skole)uge startede faktisk først onsdag,
hvor jeg ikke ligefrem fik den bedste start på dagen.
Jeg følte mig rimelig syg, og kom derfor også til at sove over mig.
Det lykkedes mig dog alligevel at slæbe mig selv i skole lidt senere,
hvor jeg faktisk begyndte at få det lidt bedre.
Men da jeg kom hjem fik jeg det endnu engang dårligt, så derfor...

... tog jeg en hjemmedag torsdag.
Jeg er rimelig "tough" når det kommer til emnet sygdom,
men denne gang havde jeg det godt nok dårligt.
Så jeg blev hjemme og så en masse The Office (fed serie by the way)
og drak en masse te, mens jeg holdt varmen iklædt pyjamas
og med et varmt tæppe ovenover :)

Lørdag havde jeg det lidt bedre, så jeg tog til et Guldbryllup i familien.
Jeg hyggede mig fint, men jeg må ærligt indrømme at jeg så fremt til at det sluttede.
Ikke fordi det ikke var hyggeligt, men fordi jeg gerne ville hjem
og se dokumentar om Titanic på DR2.
Lige siden jeg så filmen Titanic sammen med min søster i hendes værelse tilbage i '98,
har jeg nærmest været besat af skibsvrag - især Titanic.
I mange år læste jeg en masse bøger, så tv udsendelser og dokumentarer,
så jeg kunne lære alt hvad der var at vide om Titanic.
Og da det jo var 100 års dagen for da Titanic stødte på isbjerget, i går,
havde jeg planlagt en laaang aften foran mig.
Det lykkedes mig at komme hjem i tide, så jeg nåede lige at lave en kande kaffe,
inden jeg satte mig ned og med 8 timers Titanic.
Jeg så et par dokumentarer inden jeg gik videre til at se filmen.
Jeg lærte en masse fra dokumentarene, og jeg må jo nok ærligt indrømme at
der faldt et par tårer under filmen ;)

Det var min uge 
- hvordan var jeres? :)

No comments:

Post a Comment