Sunday, April 1, 2012

Sunday Summary

Hi guys :) It's time for another Sunday Summary, so let's just get started, shall we? :)
Monday was great. I got off school 5 minutes early,
and ended up buying a great pair of gladiator sandals in a local store.
They were really cheap, and they fit like a dream, so all in all I thing it was a very great purchase :)

Wednesday was a very special day for me - like really special!
I celebrated 1 year sober, and life's never been better!
I had expected a few of my friends congratulating me on this anniversary,
but what I hadn't counted on was how great all of them were!
Maria and Kasper had written me really nice and personal letters each,
and Marie had baked me a chocolate cake with the words 'Nat 1 Year' in vanilla frosting.
So me and my friends spent our breaks on the terrace, eating cake and soaking up the sun,
and I couldn't have asked for a better day or way to celebrate my anniversary :)

Yesterday evening was Earth Hour 2012 - I spend the night writing this post,
and in general just enjoying the darkness with a few lit candles.
It was a fantastic feeling to be part of something so grand and wonderful,
and I'm definitely participating again next year. 

So that's my week.
Next week I'm off from school,
since we have a holiday.
I'm joining my parents in their house on Wednesday,
but I still can't promise that many OOTD posts
- or posts in general ;)


Hey alle sammen :) Det er tid til endnu en Sunday Summary,
så lad os komme i gang, skal vi ikke? :)
Mandag var en god dag. Jeg fik fri fra skole 5 minutter før tid,
og endte med at købe et par fede gladiator sandaler inden jeg tog hjem.
De er virkelig flotte og de passer perfekt, så alt i alt synes jeg det var et godt køb :)

Onsdag var en virkelig stor dag for mig.
Jeg kunne fejre 1 år ædru, og live har aldrig været bedre.
Jeg havde godt regnet med at et par af mine venner ville ønske mig tillykke
med dette lille jubilæum, men hvad jeg ikke havde regnet med,
var hvor fantastiske de alle sammen var!
Maria og Kasper havde hver skrevet nogle virkelig søde og meget personlige kort til mig,
og Maria havde bagt en hele chokolade kage med ordene 'Nat 1 År' skrevet i hvid glasur :)
Vi endte alle sammen med at spendere vores pauser i på terrassen, hvor vi spiste kage og nød solen
- og jeg kunne ikke have haft en bedre dag eller ønsket mig en bedre 1 års jubilæum :)

I går aftes var det Earth Hour 2012
- jeg brugte aftenen på at skrive denne post,
og generelt bare nyde mørket med et par enkelte stearin lys rundt omkring i lejligheden.
Det var en fantastisk følelse at være med i noget så stort og vidunderligt,
og jeg skal helt sikkert også være med næste år :)

Så det er min uge på skrift.
 I næste uge har jeg påskeferie,
 og jeg har planlagt at tage op til mine forældre
 i deres hus i Sverige på onsdag.
 Så derfor er det ikke sikkert at
 der kommer nogle OOTD posts :)

No comments:

Post a Comment