Wednesday, April 11, 2012

Outfit Of The Day: Wrapped Tight

Hi superstars :) How's life?
It's been a while since I've done a OOTD post,
but today I thought it was time for me to get the camera out again,
and snap some photos of my outfit :)
So here it is :) Yesterday I asked you via Facebook
if you thought I should wear a hippie or Rockabilly inspired outfit today.
It landed on hippie, and so here is what I'm wearing today :)
I know it's not that hippie, but it still has a very relaxed vibe to it, I think.
I'm wearing a new pair of jeans I ordered from Evans earlier this month.  
I love them! They fit perfectly, and they are so comfy AND they look great.
They're perfect for hippie inspired outfits,
so this is definitely not the last time you'll see them :)

That's about it I think.
Sorry for the short post, but I'm really super beat!
I over slept this morning, and I just can't seem to find any energy today.
So this will have to do ;)
I'll see you a little later today; I have some discount codes to share with you - so stay tuned

 // Turtleneck: KappAhl // Knitted Vest: Lindex // Sunglasses: Asos //
// Jeans: Evans // Wedges: Bianco //

Hej superstars :) Hvordan står det til?
Det er efterhånden et godt stykke tid siden jeg har lavet en OOTD post,
men i dag syntes jeg endelig det var tid til igen at finde kameraet frem,
og taget et par billeder af mit outfit :)
Så her er det :) I går spurgte jeg jer via Facebook,
om I syntes jeg skulle have et hippie eller Rockabilly inspireret outfit på i dag.
Det endte med at blive hippie, så her er det i sin fulde form :)
Jeg ved godt det ikke er hippie igen,
men jeg synes stadig det har en lækker afslappet vibe.
Jeg har desuden et par helt nye jeans på i dag.
Jeg bestilte dem hos Evans i starten af denne måned, og jeg elsker dem simpelthen!
De passer perfekt, de er super behagelige OG de ser fede ud.
De er helt perfekte til de lidt mere hippie inspirerede outfits,
så det er helt sikkert ikke sidste gang I får dem at se :)

Men det var sådan det det, tror jeg.
Undskyld den lidt korte post i dag, men jeg kom for sent op i morges,
og lige siden har jeg bare ikke kunne finde energien frem. Så dette må være godt nok ;)
Vi ses lidt senere i dag; jeg har nogle rabat koder jeg gerne vil dele med jer
- så husk at kig tilbage senere i dag

No comments:

Post a Comment