Friday, April 6, 2012

New Purchase: Accessories from Asos

Hi again, guys :)
I don't know if some of you have sensed it,
but lately my fashion obsession is the 70s
- hippies with a bohemian attitude have really caught my fancy this Spring.
Don't get me wrong; I'm still in love with the 50s and 60s,
and I don't plan on dropping that style any time soon
- yes, I know it's been quite a while since I've dressed 50s Rockabilly,
but I actually bought some plain white and black tops the other day,
and I plan on bringing the red lipstick,
a bandana and the leather jacket back again very soon, haha :)
Anyway, the sun bids new possibilities style wise,
and I'd really like to dress more bohemian//hippie like this Spring and Summer.
And so, lately, I've been buying a lot of 70s inspired clothes and accessories.
And now these two things; a straw bag and a pair of over sized sunglasses from Asos.
I was actually lucky; I saw these sunglasses on Asos' site a while ago,
but before I was able to take a look at my personal bank account on the Internet, they were sold out.
But yesterday (or sometime this week) they were brought back.
Only, the exact same thing happened, and I was once again too slow.
But then today, just for the fun of it, I found the page in my Internet History,
opened it, and there they were; back in stock - low stock, I might add.
So I jumped at the opportunity and bought them (along with the straw bag)
- and lucky I did, cause I got the very last pair :)
The straw bag is also very cool and relaxed bohemian like,
and I really think it will be the perfect bag for any kinda slouchy but still hippie chick outfit :)
So there you have it; my latest purchases :)
Have you bought anything new today? :)
See you Sunday, superstras



Hej igen, alle sammen :)
Jeg ved ikke om nogle af jer har fornemmet det,
men på det seneste har min 'fashion obsession' været 70erne
- hippier med en boheme attitude har virkelig fanget min opmærksomhed dette forår.
Forstå mig ret; jeg elsker stadig 50erne og 60erne,
og jeg har sandelig ikke tænkt mig at droppe de stilarter lige foreløbig
- jo, jeg ved godt at jeg ikke har været så 50er Rockabilly det seneste lange stykke tid,
men i forgårs købte jeg faktisk nogle helt almindelige hvide og sorte tanktoppe,
og jeg har allerede planlagt at bringe den røde læbestift samt læderjakken
og et bandana i håret, tilbage igen snart, haha :)
Anyway, solen byder på nye muligheder rent stilmæssigt,
og jeg kunne virkelig godt tænke mig at klæde mig lidt mere
boheme hippie agtigt dette forår - og sommeren med.
Så derfor har jeg på det seneste købt en masse 70er inspireret tøj og accessories.
Og nu også disse to ting; en strå taske og et par store, over sized solbriller
- begge dele fra Asos.
Jeg var faktisk ret heldig; jeg så disse solbriller hos Asos for et stykke tid siden,
men før jeg overhoved nåede at tjekke min netbank, var de udsolgt.
Men i går (eller i hvert fald i løbet af den seneste uge) blev de så bragt tilbage.
Men igen skete det samme, og jeg var endnu engang for langsom.
Men i dag åbnede jeg min internet historik - sådan lidt for sjov - og så fanen med disse solbriller.
Jeg prøvede lige at åbne siden, uden egentlig at have nogle forhåbninger.
Men der var de; in stock - low stock, må jeg nok hellere tilføje.
Så jeg skyndte mig at lægge dem i indkøbskurven (sammen med strå tasken)
- og det var virkelig heldigt at jeg gjorde, for jeg fik det absolutte sidste par :)
Strå tasken er også super cool og meget afslappet og boheme agtig,
og jeg er helt sikker på at den vil være perfekt til et afslappet med stadig hippie chickt outfit :)
Så her har I det; mit seneste indkøb :)
Har I købt noget nyt i dag? :)
Vi ses søndag, superstars

No comments:

Post a Comment