Thursday, April 5, 2012

New In: Jewellery from KappAhl

Hi guys :)
Sorry for the lack of posts this week,
but I've kinda dropped off the face of the earth for some days now.
I have the week off from school to "celebrate the miracle that is Easter" haha ;)
Anyway, nothing big has happened this week (hence the lack of posts)
but yesterday I finally got up from the couch and took the train to Sweden,
where I'm now visiting my parents at their vacation home in the country.
I was planning to do an OOTD post yesterday,
but when I got off the train at around 2 PM,
my parents surprised me with a impulsive shopping trip to the nearest mall in Växjö.
And that's where I got these goodies :)
I also got two hippie-like shirts, but the pictures didn't come out so good,
so you'll have to see them in some OOTD posts instead :)
Anyway, I got these hippie-like jewellery at KappAhl
- one of my favorite Swedish stores :)
Do you like them?
They may not look like much now, but just you wait till I'm wearing them with
wide-legged jeans, a slouchy shirt and a head band
- very 70s bohemian chick, haha :)
Anyway, remember to check back later today and tomorrow
- I have a New Haircut post planned for later,
and tomorrow there'll be a Positive Living one :)
So remember to check back :)
See you later, superstars





Hey guys :)
Jeg beklager altså meget stilheden her på bloggen de sidste par dage,
men jeg har påskeferie, så der er ikke sket det helt store (derfor manglen på bla. OOTD posts).
Anyway i går fik jeg så endelig rejst mig fra sofaen og fik taget toget til Sverige,
hvor jeg skulle besøge mine forældre i deres hus på landet :)
Jeg havde egentlig planlagt en OOTD post i går,
men da jeg kom ind med toget omkring klokken 14,
overraskede mine forældre mig med en impulsiv shopping tur i et stor center i Växjö.
Og det var dér jeg fik købt disse fine smykker :)
Jeg købte faktisk også to hippie agtige bluser,
men billederne jeg tog af dem blev ikke så gode,
så dem må I vente med at se indtil de er med i en OOTD post :)
Nåh men altså, jeg købte som sagt disse hippie-boheme inspirerede smykker i KappAhl
- en af mine yndlings butikker i Sverige :)
Kan I lide dem?
De ser måske ikke ud af så meget nu, men bare vent til jeg add'er dem
til et outfit med jeans med vidde, en stor bluse og et headband
- meget 70er//boheme agtigt, haha :)
Husk forresten at kig forbi bloggen senere i dag og i morgen
- jeg har en New Haircut post planlagt til senere i dag,
og i morgen planlægger jeg at lave en Positive Living post :)
Så husk at check tilbage :)
Vi ses senere, superstars

No comments:

Post a Comment