Thursday, April 5, 2012

I Got A New Haircut

Hey again guys :)
So I promised you a Hairstyle post, so here it is :)
As you've probably figured out by now, I got a haircut today :)
Nothing new, actually same old same old, haha :)
I really like this cut on me though; I can wear it as it's supposed to be worn; like a short Bob.
Or I can style i back a little so it looks shorter, and then it can look quite 60s Mod.
I love love love this haircut, and I've gotten my hair cut like this since December.
Although I would LOVE to have long and luscious hair, I really like this cut.
Last time I had long hair was when I was about 8, but then I got it cut short,
and I haven't been able to get it long ever since.
Don't get me wrong; my hair does grow - but it grows in fullness and not so much in length.
Even though there is the occasional day where I just hate my hair and everything about it,
but in general I'm very happy with it :)
About 10 months ago I finally managed to grow out the last of the colour I had left in it,
and so now it's my own colour - and I really like it :)
I hadn't seen my own hair colour for about 10 years,
so I was pleasantly surprised when I saw it 'as a whole' haha :)
Anyway, as I said; same old same old - but I really like it :) How about you?
Do you think it's about time for me to get a different hairstyle? :)

I think that's it for me today.
Remember to come back tomorrow, and if you're bored,
then why not take a look at fat&fancy's Facebook page? :)
See you tomorrow, superstars


Hej igen, alle sammen :)
Nåh, jeg lovede jer jo en Hairstyle post, så her er den :)
Som I nok har regnet ud, blev jeg klippet i dag :)
Ikke noget nyt; faktisk er det det samme som det har været i mange måneder nu :)
Jeg elsker denne frisure; jeg kan style den som det er meningen den skal styles - som en page.
Eller jeg kan style det lidt tilbage så det ser kortere ud, og bliver lidt mere 60er Mod.
Jeg elsker elsker elsker denne frisure,
og jeg har faktisk fået mit hår klippet sådan her siden engang i december.
Selvom jeg ville ELSKE at have langt og lækkert hår, er jeg nu stadig glad for det jeg har.
Sidste gang jeg havde langt hår, var da jeg var ca. 8 år,
og det er endnu ikke lykkedes mig at gro det ud igen.
Forstå mig ret; mit hår gror, men det gror i fylde og ikke så meget i længde.
Selvfølgelig er der dage hvor jeg bare hader mit hår og alt ved det,
men generelt er jeg ret glad for det :)
For ca. 10 måneder siden lykkedes det mig dog endelig
at gro det sidste røde hårfarve ud af mit hår, så nu er det min helt egen farve.
Jeg havde ikke set min egen hårfarve i 10 år, men jeg blev da glædeligt overrasket, haha :)
Nåh men altså, som sagt er det 'same old same old' - men jeg er nu glad for det :)

Jeg tror det var det jeg havde at fortælle jer for i dag.
Husk at komme tilbage i morgen, og hvis I keder jer,
hvorfor så ikke slå et smut forbi fat&fancy's Facebook side? :)
Vi ses i morgen, superstars


2 comments:

  1. I LOVE IT! It's so super cute and you look extra cute! :D

    ReplyDelete
  2. Hi MDB

    Wow THANNKS :)
    Nice to know somebody like it as much as I do :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete