Sunday, March 25, 2012

Sunday Summary

Another great week has come and gone.
I've been spending as much time outside in the sun as possible,
and it really has put me in such a great mood this past week :)
Monday I went back to school after almost a week off.
It was great to see the gang again, and we spend all of our breaks outside in the sun :)

Wednesday was yet another fantastic day
- probably the best day of this week,
and it may even rank in the top 3 of favorite days ever, haha :)
Nothing out of the ordinary happened, but it was just one of those days
where everything kinda comes together and form one great day!
I spend a great deal of hours in the sun, both alone and with my friends.
It was just one of those days where you really feel all the love and positivity
that floats around in the air, just waiting to give you a reason to smile :)

Thursday was great too, although nothing much happened.
I went to school, took a lot of notes in my note book, had a few laughs and a few cigarettes,
and in general, just enjoying the Spring sun :)

Friday Maria came by for morning coffee.
She had classes later in the day,
but we did manage to laugh//talk it up for a couple of hours before she left.
Maria is one of my best friends, and whenever I'm with her,
I always find myself not being able to stop laughing or smiling :)
So after she drove off to school, I already felt like the day couldn't get any better
- but it did!
A few hours later, after watching a lot of True Blood,
I went down by the lake near my apartment.
There I sat for 2½ hours straight, just feeding the ducks
and speaking with Kasper on the phone. Wow, it really was a great day :)

This weekend I've just been home, spending some time with myself.
I missed what I hear was a really great party at my school Friday, but oh well... can't win 'em all ;)
But otherwise I've just been home, taking a few walks
and watched a bucket load of True Blood :)

So that's my sunny and happy week :)
How was yours?


Endnu en fed uge er kommet og gået.
Jeg har spenderet så meget tid som muligt ude i forårs solen,
og det har virkelog bare boostet mit humør ekstremt meget
- ikke at det var dårligt før, men man bliver ligesom lidt gladere
når solen skinner og fuglene synger, ikke? ;)
Mandag tog jeg i sole, efter at have haft næsten en hel uges miniferie.
Det var skønt at se gruppen igen, og vi spenderede alle vores pauser ude på terrassen i solen :)

Onsdag var endnu en fantastisk dag
- faktisk den bedste denne uge, og jeg tror faktisk den er i min top 3 af 'Favorit Dage' haha :)
Der skete ikke noget ud over det sædvanlige,
men det var bare én af de dage hvor alt ligesom er med til at gøre dagen helt perfekt! :)
Jeg spenderede mange af dagens timer i solen
- både alene og med mine venner henne i skolen.
Onsdag var bare en af de dage hvor jeg virkelig 'følte kærligheden'
og al den positivitet der bare svæver rundt derude,
og som bare venter på at give én et smil på læben :)

Torsdag var også fin, selvom der ikke skete noget specielt.
Jeg tog i skole og havde samfundsfag, fik skrevet en masse noter i min notesblok
og fik røget et par cigaretter på terrassen :)

Fredag morgen kom Maria forbi til morgenkaffe.
Hun havde timer henne i skolen senere på dagen,
men vi fik da snakket og grinet en masse inden hun tog af sted :)
Maria er en af mine bedste veninder, og når jeg er sammen med hende
kan jeg aldrig helt lade være med at smile og grine :)
Så da hun kørte af sted til skolen, havde jeg allerede en fornemmelse af,
at dagen ikke kunne blive meget bedre - men det gjorde den!
Efter et par timer med True Blood, gik jeg ned og satte mig på en bænk nede ved søen.
Der brugte jeg 2½ time på at fodre ænder og snakke i telefon med Kasper.
Wow, det var virkelig en god dag :)

Her i weekenden har jeg bare været hjemme og hygget lidt alene.
Jeg missede desværre hvad lyder til at have været en fed fest på vores skole i fredags,
men oh well... can't win 'em all, haha :)
Men ellers har jeg bare været hjemme og hygget,
gået et par ture og ikke mindst fået set en hel masse True Blood :)

Så det var min solrige og glade uge :) Hvordan var jeres?

No comments:

Post a Comment