Sunday, March 11, 2012

Sunday Summary

Another week has come and gone, and this one has been great too
 - if you don't count most of Wednesday. 
But I'm getting ahead of myself :) 
Anyway, Monday I didn't get to go to school, but that was a-ok. 
Cause I was going to my nieces 1st birthday :) 
It was wonderful to see her, my sister and her fiancée again, 
since I haven't seen them since some time back in December. 
But yeah, it was loads of fun to see the look in my niece's eyes, 
when her mother came in with a small birthday cake just for her. 
And by the way, it's really weird to see 
a birthday cake with just one candle in it :)

Wednesday wasn't the best day for me.
 It wasn't the worst day ever, but well, it kinda sucked. 
Well, it did get loads better after a good work out, 
and it wasn't like I didn't laugh with my friends during the day. 
But yeah, Wednesday wasn't the best, let's just leave it at that :)

Thursday, however, was great. 
Nothing big happened, but my mood was loads better after a good nights sleep.
 I went to school, and it kinda passed in a blur. 
One minute I was sitting down and opening my notebook,
 getting ready to take a lot of notes 
- and then, suddenly school was over! 
But I didn't complain - cause now I'm off for most of next week. 
I only have to go to Social Studies again next Thursday, 
but otherwise I have the week off :)

Friday Maria and Kasper came by after school.
 As always, I had the day off, but we're kinda starting 
this tradition of them coming by for a quick cup of coffee//tea,
 before we all start our weekend :) 
Late Friday night I did a new vlog
 - one which I'm really proud of. 
You can watch it here.

And last, there's just the weekend to cover :) 
Yesterday I got up late (cause I'd been up all night Friday) 
but I actually accomplished to do a lot of stuff yesterday. 
I worked out, went for a walk, did some grocery shopping and cleaned the kitchen. 
Today has kinda been like yesterday; up late, 
work out and then a little cleaning 
- it's soooo nice to have some time off to myself :)

So yeah, that's my week for ya' :) 
How was yours? 


Endnu en uge er kommet og gået, og denne uge har også været skøn
 - hvis man ikke tæller onsdag med, vel at mærke. 
Men det kommer jeg til :) 
Nåh men altså, mandag kom jeg ikke i skole, men det var okay. 
For jeg skulle nemlig til min lille nieces 1 års fødselsdag :) 
Det var skønt at se hende, samt min søster og hendes forlovede igen, 
da jeg ikke har set dem siden engang i december. 
Men jah, det var vildt sjovt at se udtrykket i min nieces ansigt, 
da hendes mor kom ind med en lille lagkage kun til hende :) 
Og by the way, det er altså vildt underligt at se en lagkage med kun ét lys i :)

Onsdag var til gengæld ikke så god. 
Det var ikke den værste dag nogensinde
men den var altså ikke helt fantastisk.
 Men den blev da meget bedre efter en god gang træning, 
og det var da heller ikke fordi jeg slet ikke grinte med mine venner henne i skolen. 
Men jah, onsdag var ikke fantastisk, lad mig sige det sådan :)

Torsdag var tilgengæld god. 
Der skete ikke noget helt fantastisk, 
men mit humør var meget bedre efter en god søvn. 
Jeg tog i skole, hvor det hele skete som i en tåge. 
Det føltes som om jeg kun lige havde sat mig ned
 og åbnet min blok for at tage noter, og pludselig var timen slut og vi havde fri. 
Men jeg klager ikke - for da skolen sluttede startede min 'miniferie' nemlig. 
Jeg har fri helt indtil på næste torsdag, hvor jeg kun lige 
skal til samfundsfag i nogle timer, og så begynder weekenden :)

Fredag, efter de var færdige med skolen, kom Maria og Kasper forbi. 
Som altid havde jeg fri, men vi er ved at starte en lille tradition 
med at ses hver fredag når de har fri fra skole. 
Vi får os lige en kop hurtig kaffe//te, 
og begynder vores weekend med et grin og et smil :) 
Sent fredag aften lavede jeg også en ny vlog, 
som jeg faktisk er rigtig stolt af. I kan se den her

Og her til sidst er der kun lige weekenden at dække :)
 I går stod jeg sent op (fordi jeg havde været oppe hele natten) 
men det lykkedes mig faktisk at få ordnet en masse ting alligevel. 
Jeg fik trænet, gået en lille tur og plukket forårs blomster,
 jeg fik handlet og så fik jeg gjort køkkenet rent. 
I dag har været meget som i går; sent op, træning og lidt rengøring 
- ahh, hvor er det bare skønt med lidt 'me time' haha :)

Så det var min uge på skrift :)
 Hvordan vare jeres?

No comments:

Post a Comment