Wednesday, March 21, 2012

Positive Living: The Smell Of Freedom & Freshly Cut Grass On A Warm and Sunny Day

No OOTD post for you today, but how 'bout a Positive Living one instead? :)
I didn't expect this day to be as good as it has been,
but sometimes life surprises you with something extraordinary and special :)
I woke up with a smile on my face - kinda odd, since I'd expected myself dreading this day.
See, I'm having a bit of a spat with one of my friends,
and normally that's the kinda thing that gets me sooo down.
But oddly enough, the monster that is bad communication,
hasn't really gotten it's claws in me (yet?).
Anyway, as I said, this day turned out soooo different than I expected it to.

I woke up in a really good mood, but in school it got even better!
The sun is finally making a regular appearance, and it just puts me in such a great mood.
I find myself happy and smiling at everyone - even strangers on the street!
But yeah, school was just the best ever. I really 'felt the love' haha :)
Let me explain; me and all of my friends
(here at the blog they're better known as 'the gang' haha)
spend our breaks sitting on the roof terrace, smoking cigarettes,
eating our lunches and in general just 'spreading the love' haha :)
There was almost this kind of a hippie//Woodstock kinda vibe to it :)
It's really hard to explain, but it has just been one of those days filled with love and laughter.
Our teacher even let us go 15 minutes earlier than normal, and so
we spend about half an hour on the roof, just soaking up the sun, listening to music and chatting.
What started out as six people suddenly turned out to be a big, happy group,
and when the others finally went to class,
it was kinda like breaking up something beautiful and 'free'
- haha, Christ I sound kinda weird, don't I? ;)

Anyway, since the weather was so great, I once again decided to walk home from school.
As I left the building where we have classes, and walked down the street,
a guy was playing a catchy tune on his guitar, and I really felt... well, happy! :)
On the way home I took a lot of pictures for this post, but I decided to just use this one :)
As a coincidence, I met my grandmother,
and I immediately invited her up for a cup of coffee at my place.
We spend an hour just talking about life, and how it
sometimes surprises you with beautiful days like these :)
Anyway, she just left a while ago,
and so I thought I'd share my fantastic day with you :)

So that's pretty much my day so far - pretty amazing :)
How's today treating you?



Ingen OOTD post til jer i dag, men hvad med en Positive Living én i stedet? :)
Jeg havde ikke regnet med at dagen i dag ville være så skøn som den har været,
men indimellem overrasker livet dig med noget helt ud over det sædvanlige og specielt :)
Jeg vågnede op med et smil - lidt mærkeligt,
for jeg havde egentlig regnet med at jeg ville "frygte" dagen i dag.
Ser I, jeg har et lille "skænderi" kørende med en af mine venner,
og normalt er det sådan noget der virkelig kan få mig helt ned med nakken.
Men underligt nok har monstret, som er dårlig kommunikation,
ikke fået kløerne i mig (endnu?).
Nåh men altså, som jeg skrev før, endte dagen i dag med
at blive helt anderledes end jeg lige havde regnet med.

Jeg vågnede som sagt op i skønt humør, og i skolen blev det kun endnu bedre :)
Solen er endelig begyndt at skinne for os dagligt,
og det gør mig altid i godt humør; jeg smiler til alle - selv fremmede mennesker på gaden!
Men jah, skolen var skøn - jeg 'følte virkelig kærligheden' haha :)
Lad mig forklare; jeg og alle mine venner
(her på bloggen er de bedre kendt som 'gruppen' haha)
spenderede pauserne på tagterrassen med at ryge cigaretter, spise frokost
og generelt 'sprede kærligheden' haha :)
Der var nærmest en form for hippie//Roskilde Festival vibe over det :)
Det er enormt svært at forklare, men dagen i dag har bare
været fyldt med latter og kærlighed.
Vores lærer gav os endda 15 minutter tidligere fri,
så vi brugte ca. en halvtime på tagterrassen, hvor vi nød solen,
lyttede til musik og snakkede.
Vi startede ud med at være 6 mennesker, og pludselig var vi bare én glad gruppe af mennesker,
og da de andre endelig skulle have timer, føltes det lidt som om at vi splittede noget smukt og 'frit', ad
- haha Jesus Christ, jeg lyder rimelig skør, gør jeg ikke? ;)


Nåh men eftersom vejret var så skønt,
besluttede jeg mig endnu engang for at gå hjem fra skole.
Da jeg forlod bygningen hvor vi har timer og gik ned på gågaden,
var der en gut der spillede guitar på gaden, og jeg følte mig bare virkelig... well, lykkelig! :)
På vejen hjem tog jeg en masse blomster billeder til denne post,
men jeg endte til sidst med at bruge dét I kan se ovenover :)
Helt tilfældigt stødte jeg ind i min mormor,
og jeg inviterede hende med det samme på en kop kaffe oppe i lejligheden.
Vi brugte en times tid på bare at hyggesnakke om livet,
og om hvordan det nogle gange kan overraske én med fantastiske dage som denne :)
Anyway, hun gik igen for lidt siden, og så syntes jeg lige at jeg ville dele min fantastiske dag med jer :)


Så jah, det er min dag vidunderlige dag på skrift :)
Hvordan har jeres været?

No comments:

Post a Comment