Friday, March 23, 2012

Outfit Of The Day: Tomorrow Never Knows

This is actually the outfit of yesterday, haha :)
Nothing much out of the ordinary happened yesterday,
and my outfit wasn't that special (as you can see)
- but I figure there should be some room for the more relaxed outfits too :)
Anyway, I won't go on about yesterday.
Instead I thought I'd tell you a bit about the day I've had today :)

Maria came by for morning coffee.
I always enjoy her company and the hours we spend together,
just chattin' it up with a cup of coffee in one hand and a cigarette in the other :)
When she left for school, I spend a good couple of hours in the company of
Sookie, Bill and the exceptionally hot Mr. Northman, in the town of Bon Temps.
Yes, I've started watching True Blood again,
and I simply couldn't find myself more entertained, haha :)
It is seriously my favorite show of all time,
and even though it's the fifth time I'm watching it, I just can't seem to get tired of it :)
I took a break around 2 and walked down to the lake near my apartment.
I spend two and a half hours feeding ducks and speaking with Kasper on the phone.
The weather was absolutely gorgeous; it was sunny and warm,
and it was just great to spend my day off in the Spring sun and get a good start on the weekend :)

So that's my day in writing :)
How about you; any plans of spending your weekend in the sun?
See you soon, superstars

 // Shirt: YoursClothing // Jeans: LittleWoods //
// Shoes: H&M //

Det her er faktisk det tøj jeg havde på i går, haha :)
Der skete ikke det helt store i går,
og mit outfit var egentlig ikke noget specielt (som I kan se)
- men jeg synes også der skal være plads til de lidt mere
'low key' outfits indimellem, her på bloggen :)
Anyway, jeg vil ikke fortælle jer om i går, da der ikke er så meget at sige.
I stedet vil jeg hurtigt fortælle jer om dagen i dag :)

Maria kom forbi til morgenkaffe i morges.
Jeg nyder altid hendes selskab og de timer vi spenderer sammen.
Til vores små 'kaffe komsammener' sidder vi begge altid og konstant
med en kop kaffe i den ene hånd, og en smøg i den anden :)
Da Maria tog i skole, satte jeg mig ved computeren og spenderede et par timer i selskab med
Sookie, Bill og den altid hotte Mr. Northman i byen Bon Temps.
Ja, jeg er endnu engang startet på True Blood, og jeg kunne simpelthen ikke være mere underholdt :)
Det er virkelig min absolutte yndlings serie,
og selvom det nu er 5. gang jeg ser den, bliver jeg aldrig træt af den :)
Ved 14 tiden holdt jeg en pause og gik ned til søen hvor jeg bor.
Jeg brugte to og en halv time på at fodre ænder og snakke i telefon med Kasper.
Vejret var helt fantastisk; der var masser af sol og det var dejlig lunt,
og det var bare en skøn måde at nyde forårs solen på - og en perfekt start på weekenden :)


Så det er min dag på skrift :)
Hvad med jer; har I nogle planer om at spendere weekenden i det skønne forårsvejr? :)
Vi ses superstars

No comments:

Post a Comment