Tuesday, March 6, 2012

Outfit Of The Day: Straighten Up and Fly Right

Hi guys :) 
So here's the outfit I wore yesterday, but was too busy to post.
 You see, yesterday, when I posted the Sneak Peak of this outfit,
 I was already kinda late. 
Because yesterday I was going to my niece's birthday party 
- she turned 1 yesterday, and only the closest family came to celebrate her. 
We all had a lovely time, and I seriously can't believe that one year already has passed. 
I mean, where did the time go? 
Anyway, after Maria left for school 
(she had come by to honor or weekly tradition of drinking morning coffee together)
 I had very little time to take some photos for the blog, editing them and then writing a blog post. 
But that was when it hit me; why not do what other bloggers do, and make a sneak peak post? :) 
I hope I can keep 'em up and coming, since I kinda like the idea of showing you a detail from my outfit :) 
 So yeah... I came home pretty late yesterday, and I just crashed when I got home :) 

Well, this dress has certainly made a couple of appearances on the blog now, 
but that's simply because I like it so much. 
I wear it when I have an outfit crisis, 
and it always comes through for me. 
So this is definitely not the last time you're gonna see it :) 

I hope to see you all tomorrow. 
Bye for now, and take care superstars

 // Dress: Asos Curve //
 // Shirt: Lindex // Tights: KappAhl //
 // Bag: Second Hand // Shoes: Friis&Company //
 // Broche: H&M circa 2004//2005 //

 Hey derude :)
Dette var det outfit, som jeg havde på i går, 
men havde alt for travlt til at blogge om. 
Ser I, i går da jeg postede et Sneak Peak af en detalje i mit outfit,
 var jeg allerede vildt sent på den.
 Jeg skulle nemlig til Vangede og fejre min nieces fødselsdag. 
Hun blev 1 år i går, og kun den nærmeste familie kom for at fejre hende. 
Vi havde det rigtig hyggeligt allesammen, men jeg kan virkelig ikke begribe 
at der allerede er gået et år, siden den dejlige lille krudtugle kom ind i mit liv 
- jeg mener; hvor bliver tiden dog af? 
Nåh men altså, efter Maria kørte herfra  i går morges
(hun var kommet for at drikke morgenkaffe og holde traditionen i live :)) 
havde jeg meget lidt tid til at tage billeder til bloggen, 
redigere dem, samt skrive en post. 
Men så slog det mig; hvorfor ikke gøre som andre bloggere, 
og lave et sneak peak af mit outfit? :) 
Jeg håber jeg kan holde disse posts ved lige, for jeg kan egentlig ret godt lide 
ideen om at vise jer en lille detalje fra mit outfit :)
 Men jah... det var ret sent da jeg endelig kom hjem, 
og jeg crashede rimelig hurtigt efter jeg havde sat mig i sofaen.

Uh la la, denne kjole har sandelig fundet sin vej frem til bloggen et par gange nu :)
 Men det er kun fordi jeg er så vild med den. 
Jeg tager den på hver gang jeg har tøjkrise, og den er der altid for mig.
Så det er helt sikkert ikke sidste gang I får denne kjole at se :)

Jeg håber vi ses i morgen :) 
Hej hej, og pas på jer selv, superstars

1 comment: