Wednesday, March 7, 2012

Outfit Of The Day: Forty Miles of Bad Road

Hi you guys :)
Today's been a little weird. 
I woke up in the best mood, and when I put my 
clothes and makeup on, I felt I looked great. 
But alas, not every day goes as planned!
 As the day wore on, I found myself a bit worse for wear.
I won't go into the borring details.
I never snapped though - but I sure came very close ;)
But I'm the kinda gal, who doesn't let other people suffer,
 just because I'm having a bad day 
- after all, it's not their fault my day's a bit crappy. 
Anyway, I did manage to get a few laughs out of the day, 
but when school was over and I'd said goodbye to the gang,
 I just couldn't wait to get home.
I decided to work out, and let me tell ya; there's nothing like a good work-out 
to get all of the emotions and frustrations out :)
After my work-out I felt so much better, 
and so I decided to make a pot of coffee and do my homework. 
 And now I'm just taking it easy, relaxing a bit with some Desperate Housewives
- and my mood certainly has improved a lot
 Just goes to show you never know what the day will bring ;) 

Anyway, about the outfit.
 I always spend a little time before I go to bed,
 by looking in my closet and deciding what I want to wear the next day. 
So yesterday I'd decided on my 'new' bow shirt from Asos, 
and my Mischa Barton tapestry bag. 
I even took some pictures of the outfit this morning. 
But then when I was ready to go out the door,
 I just felt like going in another direction. 
So I put on my leather jacket, found my old pilot sunglasses 
and put my necessities in my H&M fringe bag. 
Normally I like to just go in one direction, 
but today felt like a mix and match day. 
So that's how I ended up looking like this :)
 I quite like it though. Most of the time I like being girly, 
but once in a while I like to look a little edgey. 
So that's my day - how was yours?

 // Leather Jacket: Ellos // Shirt: Asos Curve // Jeans: LittleWoods //
// Sunglasses: Asos // Scarf: LittleWoods // Shoes: Bianco //
// Fringe Bag: H&M circa 2011 // Lady Bag: Asos //

 Hey alle sammen :)
I dag har været lidt underlig.
Jeg vågnede op og var i super godt humør, 
og da jeg tog makeup og tøj på, 
følte jeg egentlig at jeg så okay godt ud.
Men men men, man kan aldrig vide sig sikker på 
hvad dagen vil bringe, og i dag var bare en typisk 'dum dag' for mig.
Meeeen... den blev da bedre - men det kommer jeg til :)
Men altså, som dagen gik begyndte mit humør at dale lidt 
- jeg vil ikke gå i detaljer, men i hvert fald var mit humør ikke det bedste.
 Dog skal det lige siges, at jeg heldigvis ikke lod det gå ud over nogen 
- eller det håber jeg da i hvert fald ikke :) 
Jeg er lidt af den opfattelse, at bare fordi man har en dårlig dag, 
behøver man ikke være ondskabsfuld over for andre, 
eller lade ens dårlige humør påvirke deres dag.  
Nåh men altså, det lykkedes mig dog at få et par smil og grin ud af dagen, 
men da skolen var slut og jeg havde sagt farvel til 'the gang'
 havde jeg mest af alt bare lyst til at komme hjem og glemme den lidt dumme dag.
Jeg besluttede mig for at gå ned og træne da jeg kom hjem,
 og det var virkelig en god idé. 
Mit humør blev tusinde gange bedre, 
og det er bare skønt at få afreageret lidt :)
Men det hele viser jo bare, 
at dagen kan vende, og vende igen - heldigvis :)

Anyway, nu til outfittet.
Jeg bruger altid lidt tid om aftenen inden jeg går i seng,
 på at kigge i mit tøjskab og sammensætte den kommende dags outfit. 
I går var ingen undtagelse, og jeg besluttede mig for 
at tage min 'nye' skjorte med sløjfe fra Asos, på.
Derudover ville jeg tilsætte et par lyse jeans samt min Mischa Barton taske.
Jeg fik faktisk taget et par gode billeder af outfittet i morges, 
men da jeg skulle til at gå ned til bussen
havde jeg pludselig lyst til at gå en anden vej med mit look.
Derfor tog jeg min læderjakke på, fandt mine gamle pilot briller frem, 
og lagde alle mine småting ned i min frynse taske fra H&M. 
Normalt skifter jeg ikke mening midt i det hele, 
og jeg kan godt lide kun at have én 'retning' i mine outfits. 
Men i dag havde jeg alligevel lyst til at mixe og matche. 
Og dette var altså sådan som det endte med at se ud :)
Men jeg kan nu egentlig meget godt lide det. 
Jeg er altid meget piget i min stil, men indimellem 
er det nu meget fedt at være lidt edgey :)

Nåh, men det var min dag på skrift. 
Hvordan var jeres?

No comments:

Post a Comment