Sunday, February 26, 2012

Sunday Summary

It has been a slow week here at the blog. 
As I've told you I was on holiday in Sweden with my parents, 
so there was no special outfits to show.
 Anyway, I did manage to 'dress up' twice this week. 
Monday I got a haircut. I thought it came out rather good :) 
It's not any kind of new hairstyle - actually it's the exact same 
as I got last time, back in December. 
For the past few years I've really wanted to grow my 
hair out and get it long, but I suck at that! 
When it finally looks like it's getting some length, 
I get bored with it and cut it off again. 
But when I got this very short bob back in December,
 I really liked it, and so I decided to get it again :) 

Actually, nothing much happened between Monday and Friday. 
I've stayed in in my pajama, and only got out of the 
house when I've taken my daily walk in the forest. 
Besides that, I've (as I said) stayed in; 
I've been drinking a lot of coffee and watched a lot of Friends :)

Friday me and my parents drove to Öland 
and enjoyed the beautiful settings. 
After that we drove to IKEA in Kalmar, 
where I got a lot of new stuff for the apartment. 
I'm thinking about doing a very 'out of the ordinary' post, 
where I show you some pictures of my apartment. 
But that'll probably be at the end of this week, 
since I still need to get a new coffee table 
and have my dad put up some shelves :)

And finally today. Today it was time to go home.
It's always a little sad to leave the old house in Sweden,
but then again, I don't mind at all :)
Even though I've had a great holiday, I can't wait to get
 back to my every-day life and what's ahead.
 I'm looking forward to seeing all of my friends again,
and even a thing as doing the dishes doesn't bother me at all.
 I've had a great week, but now it's time to get back on track.
But most importantly, back on track with the blog :)
Sorry it's been kinda slow lately, but from now on I promise  
at least a couple of OOTD posts during the week :)

So that was my week :)
How was yours?


Det har været endnu en langsom uge her på bloggen. 
Som jeg har fortalt jer, har jeg været på ferie 
med mine forældre i deres hus i Sverige, 
så der har ikke rigtig været nogle fine outfits at vise jer. 
Men det lykkedes mig dog at gøre mig lidt i stand to gange denne uge. 
Den ene af gangene var i mandags, hvor jeg skulle klippes. 
Jeg synes egentlig det er blevet rigtig fint :) 
Jeg har nu ikke fået ny frisure
 - faktisk er det præcis den samme frisure 
som jeg også fik klippet tilbage i december. 
De sidste par år har jeg forsøgt at gro mit hår ud og få det langt, 
men det er jeg virkelig dårlig til. 
Når det endelig begynder at få lidt længde, 
bliver jeg træt af det og klipper det hele af igen. 
Men da jeg fik denne korte page tilbage i december, 
var jeg så glad for frisuren at jeg besluttede mig at få den klippet igen :)

Men der er egentlig ikke sket så meget
 i dagene mellem mandag og fredag. 
Jeg er blevet indenfor og hygget i min pyjamas, 
og jeg har kun været ude af huset for at gå min daglige tur i skoven. 
Ellers har jeg som sagt bare været inden døre 
og drukket en masse kaffe og set en masse Friends :)

Fredag kørte mine forældre og jeg til Öland og nød den flotte udsigt. 
Efter Öland kørte vi i IKEA i Kalmar, 
hvor jeg fik købt en masse til lejligheden. 
Jeg tror jeg laver en lidt anderledes post, 
hvor jeg viser jer nogle billeder af min lejlighed :)
 Men det bliver nok først omkring midten eller slutningen af næste uge, 
da jeg stadig lige skal have købt et nyt sofa bord, 
samt at få min far til at hænge en hylde op :)


Og til sidst er der i dag.
 I dag var det tid til at pakke sammen og tage hjem til Danmark. 
Det er altid lidt trist når en ferie slutter, men på den 
anden side betyder det jo også, at hverdagen igen begynder. 
Og jeg elsker hverdagen :) 
Jeg glæder mig rigtig meget til at se alle mine venner og veninder igen, 
og selv en 'hade ting' som at tage opvasken, generer mig slet ikke, 
da jeg egentlig er godt tilfreds med det hele lige nu :) 
Jeg har haft en rigtig dejlig uge, men det bliver 
dejligt at komme 'tilbage til virkeligheden' :) 
Og ikke mindst at komme tilbage til bloggen! 
Jeg er virkelig ked af at den har været så langsom på det seneste,
 men jeg lover, at fra nu af kommer der mindst et par 
OOTD posts i løbet af de kommende uger :)

Så det var min uge :)
Hvordan var jeres?

No comments:

Post a Comment