Sunday, February 5, 2012

Sunday Summary

This is probably gonna be the shortest Sunday Summary I've ever done. 
Cause not a whole lot has happened this week. 
Actually, the only day something exiting happened was Tuesday,
where I was at a thrift store with my grandmother.
I found some great treasures, among them a lot of 
old records that I've already listened a lot to.

Friday I caught a cold, so I wasn't able to go out to dinner with my sister,
her fiancé and his family - a shame, cause I'd really been looking forward to it.

All in all this week off from school has not held any great adventures for me. 
In stead I've stayed in, watching a lot of The Simpsons, 
drinking gallons of coffee and smoking loads of cigarettes. 
Sorry for the lack of posts, but next week I should be back on track again :) 

So that's my 
(very slow, but none the less
nice and relaxing) week 
- how was yours? :)


Dette er nok den korteste Sunday Summary jeg nogensinde har skrevet. 
For der er virkelig ikke sket særlig meget spændende denne uge. 
Faktisk var den eneste dag hvor der rigtig skete noget, tirsdag. 
Der var jeg i en genbrugs butik med min mormor. 
Jeg fandt nogle små skatte; blandt dem en masse gamle plader, 
som jeg har fået lyttet en masse til i denne uge.

Fredag blev jeg forkølet, hvilket forhindrede mig i at gå ud 
og spise med min søster og hendes forlovede, samt hans familie. 
Ret ærgerligt, for jeg havde ellers glædet mig til at se dem. 
 
Så alt i alt har denne uge, hvor jeg har haft fri fra skole, 
ikke budt på de helt store eventyr. 
I stedet er jeg blevet inde døre, pakket mig ind i et tæppe, 
set en masse Simpsons, drukket litervis af kaffe og røget en hel masse smøger. 
Jeg beklager at der ikke har været så mange posts denne uge, 
men næste uge skulle jeg gerne være back on track, haha :) 

Så det var min 
(meget langsomme, 
men ikke desto mindre 
super hyggelige) uge
- hvordan var jeres? :)

No comments:

Post a Comment