Monday, February 6, 2012

Outfit Of The Day: How Do You Do

Yes, how do you do? :) 
It's been a while since I've done an OOTD post, 
but now I'm back and going strong :)

So this has been a super great day. 
I got up pretty early, despite having trouble falling asleep last night. 
Anyway, this morning Maria came by for morning coffee 
- it's kinda becoming a regular Monday thing, haha :) 
After an hour or so, we drove to school. 
In school I hung out with the gang 
- I've really missed laughing it up with all of them
this past week, where I had time off from school. 
But old habits die hard, and once again we had a lot of fun. 

After school I had to get my passport renewed. 
It took quite a while, since the line was kinda long. 
Anyway, after 30 minutes of waiting, I got my passport renewed and 
(of course) had the ugliest photo taken - oh well, you can't win every time ;) 
After that, I went to the bank, and then did some grocery shopping. 

The winter has (very convenient) arrived here i Denmark, 
and a thick layer of snow is now covering inch of grass, pavement 
and other kinds of things you can walk on :) 
None the less, it was a beautiful day with snow falling from the skies, 
so I decided to walk home from school. 
When I got home, I'd received not one, but two parcels in the mail. 
One of them is this super cute pinkish red button 60s coat 
I got for only £15//$23//€18 at New Look. 
I bought it with the money I had left from January. 
The other thing is a cute and super smart retro knitted 
cap that I got from Etsy the week before last. 
I can't wait to show you both things on Wednesday, so stay tuned :) 

Oh, before I go, I probably should mention,
that I've done some editing of my posts this weekend. 
For quite some time now, I've had an inner debate whether or not 
I should 'delete' some of my old posts. 
Well, I say 'delete'. I didn't really, I saved, just in case. 
But yeah, now there's not as many posts as before,
but the once that are left are (in my opinion) 'the creme de la creme' haha. 
Is that okay with you, or do you want the old posts back? 
I'd love to hear some of your thoughts as to this being a good idea (or not?) 
As the clever ones say: A penny for your thoughts ;) 
Have a great evening, everybody

// Shirt: KappAhl // Mini Skirt: Dorothy Perkins // Knee Stockings: Asos // Wedges: Bianco //

  Hej allesammen, hvordan har I det? :)
Jeg ved godt det er et pænt stykke tid siden min sidste OOTD post, 
men nu er jeg endelig vendt stærkt tilbage :)

I dag har været en helt vildt dejlig dag. 
Jeg kom rimelig tidlig op i morges, på trods af at jeg havde super svært ved at falde i søvn i nat. 
Men men men, jeg kom da op og fik gjort mig i stand, 
og ved 9:30 tiden kom Maria forbi til morgen kaffe 
- hihi, det er ved at blive en dejlig mandags vane at hun kommer forbi :)
Nåh, men efter lidt over en times snak og hygge, trodsede vi vejret 
(well, det var rimelig let, for vi var i bil) og kørte i skole. 
I skolen hang jeg ud med 'the gang' og havde det sjovt 
- ih jeg kunne lige pludselig godt mærke hvor meget i 'grine underskud' 
jeg har været hele sidste uge, hvor jeg ikke har set dem :)

Efter skole skulle jeg lige et smut op på Borgerservice og have fornyet mit pas. 
Jeg endte med at stå i kø i en halv times tid, men nu er det da fornyet, 
og det lykkedes mig (selvfølgelig) at ligne en komplet idiot på mit nye pas billede
- haha, man kan jo ikke vinde hver gang :)
Efter Borgerservice skulle jeg lige et smut i banken, og derefter gik jeg i Kvickly 
og købte nogle dejlige økologiske chokolade vafler, samt en økologisk te til kvinder (?) 
som jeg glæder mig rigtig meget til at smage i aften, mens jeg ser Paradise Hotel :)

Alle der har vinduer eller bevæger sig udenfor har nok opdaget, 
at Kong Vinter endelig har kastet sit kulde slør over lille Danmark :) 
Normalt er jeg kun til sne i december, men i dag var det simpelthen så flot et vejr,
at jeg besluttede mig for at gå hjem fra byen. 
Det var virkelig idyllisk at tage smutvejen hen ad de små veje, 
mens sneen langsomt dalede ned. 
Ih, jeg blev bare i endnu bedre humør 
- selvom, uha, mine lår var altså kolde da jeg kom hjem, haha :)
Da jeg kom hjem steg humøret lige endnu en tak (selvom jeg ikke troede det var muligt)
for i postkassen lå der to pakker. 
Den ene var med en rigtig sød og fin lyserød 60er jakke, 
som jeg bestilte hos New Look forrige uge. 
Jeg aner ikke hvorfor sådan et flot stykke tøj var sat ned, men det var det altså,
og jeg fik den for kun 130 kr. Rimelig vildt :) 
I den anden pakke lå en fin lille strikket 60er hue med mini skygge, 
som jeg bestilte fra Etsy - også i forrige uge. 
Den kommer helt fra USA, så jeg havde slet ikke regnet med at få den så hurtigt. 
Jeg skal nok vise jer mit nye vinter outfit på onsdag, så husk at vende tilbage :)

Lige inden jeg smutter for i dag, skal jeg lige huske at fortælle jer,
at jeg i weekenden roede lidt med bloggen. 
Jeg har slettet alle mine gamle indlæg - eller, jeg har gemt dem som kladde (just in case, haha). 
Jeg har længe gerne ville sortere ud i dem, og til sidst endte det altså med, 
at de fleste røg i kladde, så det nu er tilbage kun er (efter min mening) 'the creme de la creme' haha :) 
Er det okay med jer, eller vil I gerne have de gamle posts tilbage? 
Jeg er ikke af den opfattelse at der var nogle som gik så meget bagud, 
men hvis I gerne vil have dem igen, skal jeg nok udgive dem igen :) 
Jeg vil meget gerne høre hvad I har på hjerte, og om I synes dette var en god beslutning. 
Så smid endelig en kommentar nu når I alligevel er her :) 
Hav en rigtig dejlig aften, allesammen - vi snes

No comments:

Post a Comment