Monday, February 20, 2012

Brand New Haircut

Ah, is there anything like a haircut? :) 
Today I got my hair cut. Nothing fancy or 'new' 
- actually it's almost the exact same hairstyle I got back in December. 
It was, however, nice to get it cut again. 
The problem with my hair is, that after only a couple of weeks,
 it gets totally thick and 'heavy' and super hard to manage. 
So for the past couple of weeks I've been having a bad hair day every day haha :) 
But now it's easier to sculpt and mod my hair as exactly as I want it :) 
My hairdresser cuts my hair perfectly, but he is sooo bad at styling it. 
He really makes me look like an old lady. 
So the first thing I did when I got home, was to style it 'my way'. 
It instantly got loads better, and I'm really happy with it :) 

Anyway, I just wanted to show you my 'new' haircut. 
So here it is :)
Have a nice night, everybody


Ah, er der noget bedre end at blive klippet? :) 
I dag var jeg hos frisøren og blev klippet.
 Jeg fik dog ikke nogen 'ny' frisure eller noget 
- faktisk er det næsten præcist magen til den frisure jeg fik klippet i december. 
Men det er stadig dejligt at blive klippet. 
Problemet med mit hår er, at allerede et par uger efter det er blevet klippet, 
bliver det simpelthen så tykt og tungt, og bare slet ikke til at style.
 Så jeg har virkelig følt at jeg bare har haft dårlige hårdage de sidste par uger, haha :) 
Men nu er det lettere at sætte, og meget lettere at toupere, da det ikke er så tungt :) 
Min frisør er ret god til at klippe mit hår, men han er altså ringe til at style det. 
Han får mig virkelig til at ligne en gammel dame når han sætter mit hår! 
Så det første jeg gjorde da jeg kom hjem var, at løbe ud på badeværelset, 
tage huen af og tænde for glattejernet, finde min kam 
og toupere, toupere, toupere og glatte, glatte, glatte :) 
Nu sidder det på 'min måde' og jeg er altså rigtig glad for det :) 

Nåh men det var jo en masse snak; jeg ville sådan set bare vise jer et billede af håret, 
eftersom jeg jo lovede jer det i går :) 
Så her er det :)
God aften derude

No comments:

Post a Comment