Sunday, January 8, 2012

Sunday Summary

The first week of 2012 has come and gone, and for me, it's been a good one. 
Monday, I went back to school, and I was really looking forward
to seeing all of my friends and hearing about their holiday. 
We didn't get our big History papers back 
(our teacher tells us that we're getting them some time the upcoming week),
but all in all, it was a good start on the week. 

I've also exchanged some Christmas presents during the week. 
A Harry Potter Part 2 dvd was exchanged to a Part 1, 
and a gift set of lotions and shampoo were exchanged for a gift certificate. 
Further more I've also bought my first epilator this week.
I've been wanting one for years now, but haven't 
come around to actually buying one - until Monday. 
Everybody says it's very painful, but I don't think so. 
Well, yes, you do feel it, but I was expecting something so much worse :) 
Anyway, event though it takes a long time, 
I like the result a lot, and I'm very glad I bought it. 

I wore one of my current favorite 60s inspired outfits, 
and in school me and 'the group' had so much fun, and I'm having 
quite a hard time imagining next year without all of them. 

Thursday, after Social Studies, me and Marie took
a stroll around town and looked at the sales.
I bought a couple of things, nothing super fancy 
- but still, nice to save some money :) 

Last night I found a very cool blog, that revolves solely around the fashion of the Swinging 60s
- a period of time, which I'm currently obsessed with! 
If you, as I, have a love for the 60s, then you should really check it out. 
It's called 'Lost in the 60's' and you can find it here

Otherwise this weekend hasn't offered me any great adventures. 
I've been watching a lot of Buffy The Vampire Slayer, 
I've cleaned the apartment, and then I've worked out a lot. 
Nothing special, but it's still nice to have a nice and relaxing weekend :)  

How did this week turn out for you? 


Den første uge i 2012 er kommet og gået, og for mit vedkommende har den været god.
Mandag startede jeg i skole igen, og jeg glædede mig virkelig til at komme tilbage 
og se alle de andre, samt høre om deres ferie.
Vi fik ikke vores historie opgaver tilbage 
(vores lærer siger vi får dem i løbet af den kommende uge), 
men alt i alt var det en god start på ugen. 

Jeg har også fået byttet nogle julegaver i løbet af denne uge. 
En Harry Potter Part 2 dvd blev byttet til en Part 1, 
og et gavesæt med Luxus shampoo og cremer fra Matas 
blev byttet til en Sportscreme og gavekort for resten. 
Derudover har jeg også købt min aller første epilator denne uge. 
Jeg har ønsket mig en i mange år, men jeg har aldrig fået taget 
mig sammen til rent faktisk at købe en - indtil mandag. 
Alle siger at det er super smertefuldt, men det synes jeg nu ikke. 
Well, jo selvfølgelig kan man godt mærke det, 
men jeg havde nu ventet noget meget værre, haha :) 
Nåh, men selvom det tager enormt lang tid, synes jeg resultatet er blevet godt, 
og jeg er rigtig glad for at jeg købte den. 

Jeg havde et af mine, for tiden, yndlings 60er inspirerede outfits, 
og i skolen havde 'gruppen' og jeg det ekstremt sjovt, 
og jeg har virkelig svært ved at forestille mig næste år, 
hvor vi alle ikke længere er samlet. 

Torsdag, efter Samfundsfag, gik Marie og jeg en lille tur i byen og kiggede på udsalg.
Jeg købte et par ting, ikke noget super fancy 
- men men men, det er stadig dejligt at spare en masse penge :) 

I går aftes fandt jeg en super cool blog, som kun handler om mode i The Swinging 60s 
- en periode, som jeg for tiden er besat af! 
Hvis I, som jeg, elsker 60erne og moden fra dengang, 
skulle I virkelig tage at tjekke bloggen ud. 
Den hedder 'Lost in the 60s' og kan findes her

Ellers har denne weekend ikke budt på de store eventyr for mig. 
Jeg har set en masse 'Buffy The Vampire Slayer',
fået gjort rent i hele lejligheden samt trænet en del. 
Ikke noget specielt spændende, men stadig en super hyggelig og afslappende weekend. 

Hvordan er denne uge gået for jer?

2 comments:

  1. I just finished watching all the Buffy seasons. Now moved on to The Secret life of the American Teenager which basically is "Horton Sagaen" for teens. But it's addictive! Hope you have a great sunday :) P.S. - love the new hair!

    ReplyDelete
  2. Hey MDB :)

    Ah, I love Buffy - I'm almost done with season 5. But I hate that season, it's so depressing + Dawn is introduced (can't stand her) haha.
    I think I've heard of that show - I might give it a watch if it's 'DOOL' like - I was addicted to that show when I was a teen, haha.

    And thanks, that really means a lot to me :) Have a great Sunday too, and thanks for your comment :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete