Wednesday, January 25, 2012

Outfit Of The Day: I Can't Lose With The Stuff I Use

What a perfect and great day I've had! :)
It started out a little rough, though. 
I kept switching the clock to 'snooze' and therefore got up a little late. 
But I managed to catch the bus and get to school alright. 

At school the gang and I had a lot of fun - as always :) 
We had to see a couple of short films about Denmark's history, which was quite boring, 
so I decided to sneak out for a moment. 
I met up with an old friend from school, which I haven't seen or talked to since last summer. 
It was so great catching up and just seeing him again, 
so that kinda made my day even better :) 

 When I got home from school I managed to take some pictures of todays outfit. 
As you can see, I'm wearing my new dress from Asos Curve
I'm so glad I bought it. Normally I take a little while before I buy something, 
but when I saw this dress, I bought it right away. 
A little while later I started to doubt my desicion, 
but after I got it in the mail and tried it on, all doubts were washed away :)
I really like this dress; it has a great length and just looks so cute with the little collar. 
But the absolute best thing about it is, that it's a size 22. 
Why, you say, is that the best thing about it?
Well, because I'm normally a size 26 - or so I thought. 
But I've lost a lot of weight over the course of the last 10 months, 
and so when I ordered this dress, I kinda took a chance going down two sizes. 
But man I'm glad I did. It's already a little loose now 
(but that's okay, I don't like it too tight) so imagine it two sizes bigger? 
Well, my point is that this dress is fantastic, and I'm really glad I bought it 
- even it it was a spur of the moment kinda thing :)

See you guys tomorrow

 // Shirt: Lindex //
 // Dress: Asos Curve //
// Knee Socks: Asos // Wedges: Bianco //

Hvilken perfekt og dejlig dag jeg dog har haft! :)
Den startede dog lidt ringe.
Jeg blev ved med at sætte uret til 'snooze' da jeg skulle stå op i morges, 
hvilket da også resulterede i, at jeg kom lidt for sent op. 
Heldigvis ikke så sent at jeg ikke nåede bussen, 
og jeg nåede skam også at komme i skole til tide :)

I skolen havde jeg det (som altid) super sjovt sammen med 'the gang' haha :)
Desværre skulle vi se et par ret kedelige film om Danmark i Industrisamfundet. 
Det var enormt tungt, så jeg 'sneg' mig ud et øjeblik, og gik ned for at tage en smøg. 
Nede i hovedgaden mødte jeg en af mine bedste venner fra sidste skoleår, 
men som jeg desværre hverken har set eller talt ret meget med siden sidste sommer. 
Vi fik os en lang og dejlig snak, og det var simpelthen så skønt at se ham igen. 
Gensynet med ham gjorde, om muligt, min dag endnu bedre :)

Da jeg kom lykkedes det mig at tage nogle billeder af dagens outfit.
Som I kan se har jeg min nye kjole fra Asos Curve på.
Jeg er simpelthen så glad for at jeg købte den. 
Normalt bruger jeg lidt tid på at gennemtænke mine køb igennem, 
inden jeg rent faktisk køber tingene. 
Men denne kjole købte jeg med det samme jeg så den på Asos' hjemmeside.
Men lidt efter begyndte jeg så at være usikker på om jeg nu alligevel skulle have købt den. 
Men da jeg så fik den med posten og fik set den på, forsvandt min tvivl igen :)
Jeg er helt vild med denne søde kjole; den har en god længde
og er simpelthen så fin med den lille krave.
Men det allerbedste ved denne kjole er nok, at det er en size 22 (en dansk størrelse 50). 
Hvorfor, spørger du, er dét det bedste ved denne kjole? 
Well, fordi jeg normalt er en size 26 - eller det troede jeg ihvertfald. 
Men i løbet af de sidste 10 måneder har jeg tabt 25 kg. 
men er bare blevet ved med at bestille tøj i en str. 26. 
Så jeg følte lidt jeg tog en chance ved at gå to størrelser ned, da jeg bestilte denne kjole.
Men ih hvor var det altså godt at jeg gjorde den. 
Den sidder endda en lille bitte smule løst nu, 
så prøv engang at forestil jer hvordan det ville se ud hvis den var to størrelser større. 
Well, min pointe er, at jeg er rigtig glad for at jeg købte denne kjole - 
også selvom det var et impuls køb :)

Vi ses i morgen guys

2 comments:

  1. Ih hvor er kjolen pæn! Super sød til dig! Og hvor kan man også bare godt se, at du har tabt dig! Det er så sejt Natalie!

    Kram Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajh hvor er du bare super sød, kære Maria :) Ja, vi er sgu lidt seje os to, sådan at have tabt os så meget :D

      //Natalie Madeleine

      Delete