Tuesday, January 24, 2012

Outfit Of The Day: Hello Mary Lou

Tonight I've been out to dinner with my dad. 
It was great to see him, and the food was good, so all in all it's been a very nice evening. 
After dinner we went to a bookstore, where I found these two Danish books. 
The first one is about commercials in Denmark through the last 100 years, 
and the other is about Danish magazines through the ages. 
My dad was very kind and bought them for me, 
and I can't wait to look through them and get inspired. 

Anyway, this is what I wore tonight.
I know this dress looks a loot like the one I showed you last Wednesday
but actually it's a completely different dress. 
This one is over a year old, and a little big. I wore it a lot last year, 
but then I began to get tired of it, and since then it has just hung in the closet. 
But then I found it today, and wore it for fun. I don't think I'll be wearing it much, though. 
It's a little big now, after I've lost all that weight. 
But it's still a cute dress that I'd like to return to some time. 
How did today treat you? :)
See you tomorrow, everybody

 // Dress: Asos Curve // Knee Socks: Asos // Wedges: Bianco //



Her til aften har jeg været ude og spise med min far. 
Det var skønt at se ham, og maden vi fik var rigtig lækker, 
så alt i alt har det været en rigtig dejlig aften. 
Efter aftensmad i Ro's Torv, gik vi forbi en bog butik, da vi skulle op til bilen.
Jeg fandt disse to fede bøger derinde. 
Den første handler om reklamer i Danmark fra 1901 til 2001, 
og den anden handler om danske ugeblade gennem tiderne. 
Min far var rigtig sød og købte dem til mig, og nu glæder jeg mig rigtig meget 
til at kigge dem igennem efter jeg har blogget :)

Nåh men dette er hvad jeg havde på her til aften. 
Jeg ved godt denne kjole ligner den jeg viste jer sidste onsdag rigtig meget, 
men faktisk er det en helt anden og ret gammel kjole. 
Den er lidt over et år gammel, og er ved at være lidt for stor. 
Jeg gik ret meget med den sidste år, men så blev jeg træt af den, og hængte den ind i skabet. 
Men så stødte jeg på den i dag, og syntes at jeg lige ville
prøve at have den på, I ved, bare for sjov :) 
Jeg tror dog ikke jeg kommer til at gå meget med den frem over.
Den er lidt for stor nu, efter at jeg har tabt mig så meget. 
Men den er da stadig super sød, og jeg kan godt lide at
have den som backup til en dag med tøjkrise ;) 
Hvordan var jeres dag? 
Vi ses i morgen, søde alle sammen

No comments:

Post a Comment