Monday, January 23, 2012

Outfit Of The Day: Easy Living

Ah, what a difference a day makes. 
I was feelin' a little blue this weekend - for no reason really. 
But then came today, and all is well in the kingdom again :) 

Maria came by for coffee this morning. 
We went to school after about an hour, where it was all fun and games - literally! 
Not much education was going on today, but we did manage to throw a presentation
together last minute, and it actually turned out rather good 
- well, as good as it can get when you do a presentation in 10 minutes, haha :)
After school Maria and I went home to me for more coffee, 
and when she left, I had to go to my grandmother's to help her with some Internet stuff. 
When I got home again, I drank come coffee and looked a little on Asos' site, before I 
remembered to get the mail. Good thing I did, cause besides some bills (that thing ain't so good) 
I'd also received my new miniskirt from Dorothy Perkins. 
It's sooo cute - a little short, but sooo cute :) 
I'm gonna show it to you tomorrow! 

Safe to say this has been (yet again) a great day.
I'm in love with my life at the moment; every thing's coming up roses and rainbows, haha :) 

Anyway, here it is again; the most featured dress on fat&fancy, haha :) 
I'm gonna keep showing you this dress,until it's all worn out and needs patches. 
Cause I just love it so much. It is my favorite dress, and I think it's the most 
worn piece of clothing from my whole wardrobe :)
I know I'm gonna show it to you again. You know I'm gonna show it to you again. 
So let's just skip the whole 'This is the last time I'm gonna show it to you' thing, 
put a smile and, and just keep on dancing :)

So that's my day - how was yours? 
See you tomorrow gals and gents

 // Dress: Asos Curve //
 // Knee Socks: Asos // Wedges: Bianco //
// Sunglasses: RetroSales//

 Ah, hvilken forskel en enkel dag kan gøre.
I lørdags var jeg lidt blue - meget lidt, skal det dog lige indskydes. 
Men så kom i dag, og nu er alt godt igen :)

Efter en lille times tid tog vi i skole, hvor det hele var sjov og spas - virkelig, det var det!
Der var ikke synderligt meget undervisning, 
men et par stykker af os fik da lavet en fremlæggelse very last minute, og den blev faktisk okay god
- well, så god som en fremlæggelse nu kan blive, når man laver den på 10 minutter, haha ;)
Efter skole kørte Maria og jeg igen hjem til mig og drak mere kaffe, 
og efter hun var taget hjem, tog jeg lige et smut forbi min mormor, 
da jeg skulle hjælpe hende med hendes internet. 
Da jeg kom hjem igen, drak jeg lidt kaffe og kiggede lidt på Asos, 
inden jeg huskede at hente posten. 
Godt jeg gjorde, for ud over et par regninger (dét er ikke så godt) 
var der en pakke fra Dorothy Perkins med mit nye miniskirt.
Det er sååå fint - lidt kort, men sååå fint :)
Jeg skal nok vise jer det i morgen!

Endnu engang har det været en skøn dag. 
Mit liv er simpelthen så dejligt for tiden; 
fyldt med latter og dejlige mennesker.
Alt er bare solskin og regnbuer, haha :)

Nåh men altså, her er den igen; det stykke tøj der er 
blevet blogget allermest om her på fat&fancy, haha. 
Jeg bliver altså ved og ved og ved med at vise jer denne kjole,
lige indtil den er helt slidt og har brug for lapper, haha :)
For jeg elsker den virkelig så meget. 
Det er nok det stykke tøj i min garderobe, som er blevet brugt allermest.
Jeg ved jeg vil vise jer den igen. I ved jeg vil vise jer den igen.
Så skal vi ikke bare droppe at jeg siger 
'Ih nu er det altså sidste gang jeg viser jer denne kjole'
og i stedet bare smile og keep on dancing haha :)

Så det er min dag på skrift - hvordan var jeres?
Vi ses i morgen skønne, glade og smilende mennesker

2 comments: