Thursday, January 12, 2012

New In Part 2: Woven Shoes from Bronx

In the parcel was another item; these super cool and retro//vintage like shoes from Bronx. 
I'm soooooo glad I decided to buy them; they're cool, they're retro like, and they fit like a dream 
- but most important of all; they were on sale :) 
The price on these shoes were seriously reduced, 
and I consider myself very lucky that I even got a pair 
- usually I take some time (granted, not a long time, but still...) 
before I buy something, and then I often find myself missing out on a great bargain.
But not this time. 
This time I just knew i had to own this pair of shoes, and so I bought them
(along with the Mischa Barton bag I showed you yesterday). 
I love the woven look, it really gives the shoes the great 
vintage and retro vibe which I love so much. 
So that's about it for today. I hope you all have a great evening :) 
Bye




I går viste jeg jer min nye Mischa Barton Tapestry taske som jeg fik i en dejlig stor pakke fra Asos.
I pakken var der også noget andet, nemlig disse super fede og retro//vintage agtige sko fra Bronx. 
Jeg er såååå glad for at jeg købte dem; de er fine, de er retro, og de passer perfekt 
- men vigtigst af alt var de på udsalg :) 
Prisen var voldsomt nedsat, og jeg føler mig ret heldig over at jeg nåede at få et par 
- normalt bruger jeg lidt tid (well, ikke så meget, men stadig...) på at tænke over mine køb, 
og derfor misser jeg ofte gode tilbud, da varen i min størrelse altid når at blive udsolgt. 
Men ikke denne gang. 
For denne gang var jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeg bare måtte eje disse sko. 
Så jeg købte dem (sammen med tasken jeg viste jer i går). 
Jeg elsker at de er vævede, og jeg synes virkelig det er dét 
der giver skoene en rigtig fed retro vibe - som vi jo alle ved jeg ikke kan stå for ;) 
Så det var det. Jeg håber I alle sammen får en rigtig dejlig aften :) 
Hej hej

2 comments:

  1. De er super fede de sko! Og tasken fra igår var også super fin! Rigtig gode køb! Og kender godt det med at misse gode tilbud, det gør jeg selv alt for tit, da jeg også overvejer købene inden :)

    Kram Maria

    ReplyDelete
  2. Hey søde Maria :)

    Ih jah, er de ikke? Jeg er helt vild med dem - og også tasken, ja :) Dejligt du kan lide det hele :)
    Og åh jah, det er bare så irriterende. I forgårs fandt jeg den fineste t-shirt, og ventede selvfølgelig med at købe den. På mindre end 3 timer var den helt udsolgt - øv øv øv.

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete