Wednesday, January 11, 2012

New In Part 1: Mischa Barton Tapestry Bag

Yesterday I got a parcel from Asos that contained two things;
a Mischa Barton bag and a pair of Bronx shoes. 
Today I'm gonna show you the bag, and tomorrow (you've guessed it) the shoes. 
So let's get to it... I found this bag on Asos' website last week, and decided to buy it. 
I've been looking at Mischa Barton's bags for a while, and I really like most of them.
I think they're modern, but with a feminine and cute twist
- and this one, especially, has a really cool vintage vibe to it. 
But her bags are kinda pricey - well, not that pricey, 
but still a little out of my price range for only one item.
But I took a look in the sales, and found this on sale.
The price was severely reduced, 
and since I've been looking for a tapestry bag for many years now, 
I really thought it was kinda perfect :)
Not only is it a tapestry bag, but the design of the bag is really cool;
it's big enough to hold most of my day-to-day necessities,
(maybe even a pair of flat ballerinas)
and I love the vintage, yet modern twist of the design. 
But what I'm especially in love with is the handle. 
It looks like wood, but it's actually made of plastic, so it won't be so heavy carrying around. 
If I, however, do get tired of carrying it around, I can just attach the matching 
shoulder strap that came with the bag. 
 All of the above mentioned just made it the perfect bag, and so I decided to buy it.
If you want one too, you can by it by clicking here.

Don't remember to check in tomorrow for the Part 2 post, 
where I'm gonna show you a lovely pair of vintage like shoes from Bronx. 
So that's about it from me for today. Have a lovely night everybody




I går fik jeg en pakke fra Asos som indeholdt to ting;
En Mischa Barton taske og et par sko fra mærket Bronx.
I dag vil jeg vise jer tasken, og i morgen vil jeg vise jer skoene.
Så lad os komme i gang... Jeg fandt denne taske på Asos' hjemmeside i sidste uge, 
og besluttede mig for at købe den.
Jeg har længe kigget på Mischa Bartons tasker, og jeg er ret vild med de fleste af dem.
Jeg synes de er rigtig moderne, men stadig med et feminint og sødt twist
- og især denne taske har en rigtig fed vintage vibe. 
Men hendes tasker er lidt dyre - well, dyre er de heller ikke, 
men stadig lidt meget at tage ud af budgettet for én taske.
Men da jeg kiggede i Asos' udsalg, fandt jeg denne taske.
Prisen var sat temmelig meget ned på den, 
og siden jeg har ledt efter en 'Tapestry' mønstret taske i mange år,
syntes jeg egentlig det hele var ret perfekt :)
Ikke nok med at det er en 'Tapestry' (eller direkte oversat tapet) mønstret taske,
men designet af selve tasken er simpelthen så fint.
Tasken er stor nok til at kunne rumme alle de ting jeg har med mig hver dag
(og måske endda også et par ekstra ballerina sko).
Jeg er helt vild med det moderne take på en vintage taske. 
Men dét jeg især er helt vild med, er håndtaget. 
Det ligner at det er lavet af træ, men i virkeligheden er det plastic,
så den ikke er så rung at bære rundt på.
Men hvis jeg nu alligevel bliver træt af at bære rundt på den,
kan jeg bare sætte den matchende skulder strop, som hørte med til tasken, på.
Alt det førnævnte gjorde simpelthen at tasken bare er perfekt
og derfor besluttede jeg mig som sagt for at købe den.
Hvis du også godt kunne tænke dig en, kan du købe den ved at klikke her.

Husk at kigge tilbage i morgen, hvor jeg vil lave en Part 2 post 
om de vintage agtige sko, jeg også fik med i pakken fra Asos.
Det var det jeg havde at fortælle jer om i dag.
Hav en fortsat dejlig aften, allesammen

No comments:

Post a Comment