Saturday, January 28, 2012

New In: Fringe Bag by Friis & Company

Yes! My new fringe bag by Friis & Company literally just came in the mail. 
I'm so happy; I'd kinda lost hope that I would get it in time for tonight, but alas I was lucky :)
Uh, isn't this bag just super cool? I really love it. 
And it came with a little humor! 
On the tag it says "For heavens sake please just buy me. It's what you want and what I want." 
Haha, every shopaholic's dream :)
And in the inside of the bag, it's written in giant letters  
"With me under your arm your life will get a little bit better and you know it." 
 I really like that :) 

Anyway I'm really happy with my decision of buying this bag; 
it's cool, it's big and it has fringes - they are great to play with, 
comb or wrap my fingers around when your nervous, stressed or waiting for time to pass :) 
So all in all, I really think this bag is a big win :) 
See you a little later for an OOTD post. 
Bye bye Birdies

Ps. Wow, there really are a lot of smiley faces in this post, haha 



Yes! Min nye taske fra Friis & Company er (helt seriøst) lige kommet med posten. 
Ih jeg er så glad; jeg havde lidt opgivet håbet om at få den inden i aften, men juhuuw, jeg var heldig :) 
Uh, er denne her taske ikke bare super cool? Jeg er helt vild med den. 
Og der fulgte faktisk lidt humor med! 
På mærket står der "For heavens sake please just buy me. It's what you want and what I want." 
 Haha, det er da enhver shopaholics drøm :) 
Og på indersiden af tasken står der med kæmpe bogstaver  
"With me under your arm your life will get a little bit better and you know it."
Det synes jeg er en rigtig sød og sjov idé :) 

Nåh men altså, jeg er ret glad for at jeg besluttede mig for at købe denne taske; 
den er cool, den er dejligt stor og den har frynser - 
de er bare så skønne at lege med og rede mellem 
og sno rundt om fingrene når man er nervøs, stresset eller bare venter på at tiden skal gå :) 
Så alt i alt synes jeg virkelig denne taske er et godt køb :) 
Vi ses lidt senere til en OOTD post. 
Bye bye Birdies

Ps. Wow, der er godt nok mange smileyer i denne post, haha

No comments:

Post a Comment