Tuesday, January 3, 2012

New In: Accessories from RetroSales

Sunday, after I got home from Sweden, I went on the net to check RetroSales.dk 
for a pair of Swinging 60s sunglasses. 
Well, I found a pair that I really loved, and they weren't all that expensive, 
so I decided to put them in the shopping basket. 
But right before checkout, I decided to look through the sales section, 
and I found this über cool and very ladylike retro 60s bag, 
and it only cost me €5,25 // £4,38 // $6,81 - what a bargain! 
After I ordered, I thought the things might be here Wednesday at the earliest, 
but when I woke up this morning, the package was in the mail. 
I have the day off today, but I plan on showing you a very cute 
Swinging 60s inspired winter outfit tomorrow, where the sunglasses are included. 
So keep a look out on the blog tomorrow :) 
Have a super day, everybody


I søndags, efter jeg kom hjem fra Sverige, 
gik jeg på nettet for at tjekke RetroSales.dk for et par Swinging 60s solbriller. 
Well, jeg fandt et super fedt par som jeg er helt vild med, og de var ikke engang særlig dyre. 
Så jeg besluttede mig for at lægge dem i indkøbskurven. 
Lige inden checkout kom jeg i tanke om at det måske var en meget god idé 
at tjekke RetroSales udsalg, og det var vildt godt at jeg gjorde det. 
For jeg fandt denne virkelig fine og meget ladylike taske, som er vildt retro og super 60er agtig. 
Og det allerbedste ved den er, at den kun kostede 39. kr. - fedt!
Efter jeg bestilte, regnede jeg med først at have pakken tidligst i morgen, onsdag.
Men da jeg vågnede i morges lå pakken i min postkasse, hvilket gav en rigtig dejlig start på dagen. 
I dag har jeg fri, men i morgen planlægger jeg at vise jer 
et super cool Swinging 60s inspireret vinter outfit, hvor jeg har solbrillerne på.
Så husk at holde øje med bloggen i morgen :) 
Hav en super dag, allesammen

2 comments:

  1. Som ejer af RetroSales.dk vil jeg bare sige tak for de rosende ord :o) <3

    ReplyDelete
  2. Hej Anne

    Jamen det var da så lidt :) Jeg ELSKER RetroSales, og tjekker siden MINDST 3 gange om ugen. Jeg er vildt glad for mine nye køb, så det er mig der takker :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete