Thursday, January 19, 2012

Dress From Asos Curve

I just wanted to show you the dress I bought from Asos Curve and told you about yesterday :) 
Well, this is it. I really like it, and especially the little collar.
I plan to wear it with a long, black sleeves underneath (or perhaps a black cardigan)
and some black knee socks, for a casual yet 60s inspired outfit. 

So that's about all I had to tell you today. 
I hope you all are gonna have a nice evening


Jeg ville bare lige vise jer alle sammen den kjole
jeg købte hos Asos Curve og fortalte jer om i går :) 
Well, her er den så. Jeg synes virkelig den er fin, 
og jeg er især helt vild med den lille, søde krave.
Jeg har tænkt mig at bruge den sammen med en 
langærmet sort bluse indenunder,samt et par sorte knæstrømper. 
Det tror jeg vil give et fint resultat med en sød 60er vibe. 

Det var sådan set alt det jeg havde at fortælle jer i dag. 
Jeg håber I alle sammen får en rigtig dejlig aften

2 comments:

  1. Hej JB

    Ja er den ikke? :) Jeg er helt vild med den :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete