Sunday, December 25, 2011

Sunday Summary

This week has been all about Christmas. 
Monday I met up with Maria for coffee and present exchanging, 
but we couldn't wait till Christmas, so we opened them right then and there. 
She gave me a beautiful bracelet that supports the fight of cancer, 
and I plan on wearing it at New Years - and I'll of course show you the outfit :) 

Tuesday I was at my grandma's for some good eatin' and conversation. 
We had a long talk about the fashion of the 50's and 60's, 
and she gave me a lot of tips on how to style my hair and accessories 
(my grandma was a young adult in the 60's ;) 

Thursday my dad came by to get me, so I could spend 
a couple of days at my parents before Christmas. Yesterday it was Christmas Eve.
The rest of my family came by, and we all spend a very lovely evening together. 
The food was very good, and the presents were just perfect. 

And finally today. I got up early, and together with my parents, 
we drove to their house in Sweden, where I'm sitting right now. 

How was your Christmas?


 Denne uge har nærmest kun handlet om jul og hygge. 
Mandag kom Maria forbi til kaffe og gavebytning. 
Vi havde egentlig tænkt os at vi skulle åbne hinandens gaver juleaften, 
men vi fik gearet hinanden helt op, så vi besluttede at åbne dem dér. 
Hun gav mig et super flot armbånd som skal forestille roser, og som støtter kampen mod kræft. 

Tirsdag var jeg nede hos min mormor. 
Vi fik lækker mad, og snakkede en hel masse 
- blandt andet om mode i 50'erne og 60'erne. 
Dengang var hun en ung pige, så hun kunne fortælle mig en masse, 
og gav mig en masse tips til styling af hår og accessories. 

I torsdags kom min far forbi og hentede mig, 
og sammen kørte vi ned til Falster hvor mine forældre bor. 
Jeg aftalte med dem at jeg kunne komme ned et par dage før jul, 
så vi kunne jule hygge lidt. 

I går var det (som I nok alle ved) juleaften. 
Resten af min familie kom ned på Falster, 
hvor vi alle havde en rigtig dejlig og hyggelig aften sammen. 
Maden smagte fantastisk, og gaverne var helt perfekte. 

Og til sidst er vi kommet til i dag. 
Det meste af dagen er gået med at køre bil gennem Danmark og Sverige. 
Mine forældre og jeg kørte op til deres ødegård i Sverige, 
hvor vi skal være resten af juledagene, samt nytår med. 
Lige nu sidder jeg og hygger foran kakkel ovnen, 
samt den nye Amy Winehouse plade i baggrunden :) 

Hvordan var jeres juleaften?

No comments:

Post a Comment