Thursday, December 8, 2011

Outfit Of The Day: Long Tall Sally

As it turned out, I didn't have to go to Social Studies today after all.
This morning when I woke up, I had gotten a text from our teacher,
saying that todays class was canceled - great!
So instead I spend the day with Kasper.
Gosh, I've got a stomachache from laughing so much :)
I love spending time with Kasper; he's a really good friend and we just have so much fun together.
When we're together, we laugh, we sing and we drink lots of tea.

Anyway, todays outfit actually consists of nothing but 'old' clothes.
The knitted shirt I bought this summer, and wore it when the sun was shining fiercely - silly me.
Of course it was way too hot, and I put it in the back of my closet.
But then I suddenly remembered that I had it, and I decided to wear it today.
The belt belongs to another shirt (that I might show you tomorrow),
but I think it's very cute and pretty, so I matched it with todays outfit.
I really like this outfit. It's very comfortable and casual, but also very feminine.
How was your day? Au revoir, little biscuits

 // Knitted Shirt: Asos Curve // Watch: Asos //

 // Leggings: Evans // Belt: Evans //


Det viste sig at jeg alligevel ikke skulle til samfundsfag i dag.
Da jeg vågnede i morges, tikkede en sms ind fra vores lærer,
hvor han forklarede at dagens lektion var aflyst - skønt!
Så jeg har i stedet tilbragt hele dagen sammen med Kasper.
Ih du glade, jeg har helt ondt i maven af at grine så meget :)
Jeg elsker at være sammen med Kasper; han er en virkelig god ven
og vi har det bare sjovt når vi er sammen.
Når vi er sammen griner og synger vi, og drikker en hel masse te.

Nåh men, i dags outfit består udelukkende af 'gammelt' tøj.
Strik blusen købte jeg på udsalg i sommers,
og dum som jeg var havde jeg den på i 30 graders solskins vejr - det var pænt varmt :)
Siden den dag havde jeg hængt blusen ind i skabet til når det blev koldere, men glemte så alt om den.
Men i går aftes kom jeg så i tanke om den igen,
og besluttede mig for at jeg bare måtte have den på i dag.
Bæltet hører til en skjorte, som jeg købte i foråret.
Jeg viser jer muligvis skjorten i morgen.
Men jeg kan virkelig godt lide dette outfit;
det er super komfortabelt og samtidig super pænt og feminint.
Hvordan har jeres dag været? Au revoir til i morgen, alle sammen

2 comments:

  1. Isn't it wonderful finding something in the back of the closet that you "put away" to wear later?

    My day is just starting off, but I am excited because my work is having a sample sale and I plan to go a little crazy.

    I love reading your blogs and seeing your outfits!

    http://turquoiseandtangerine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hey Nikol :)

    Oh yeah it's so great. It's like shopping without spending money, haha :)
    Uh happy day and most important sale to you :)
    And thanks, I really like your blog too. It's in my Firefox Bookmarks, so I don't miss out :)

    Thanks for your comment

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete