Saturday, December 17, 2011

Outfit Of The Day: Good Golly Miss Molly

I got a bit of a rough start this morning. 
Kasper left late last night, and I simply couldn't fall asleep, 
so I lay awake tossin' and turning, before I finally drifted off. 
This morning I got up really late, so I had to take a super quick shower 
and put on my make up like I was in some kind of contest, haha. 
Anyway, I was only a little late at my grandmothers, so no harm no foul. 
Today I had brunch with my grandmother, aunt, sister, her boyfriend and their little baby girl. 
It was quite nice and lovely to see them again.
I wore one of the shirts my mum bought me last Friday 
(I showed you the other one yesterday). 
It's so pretty with the swallow bird print. 
Anyway, I just got home (it was kinda a 'quick' visit) so now 
I'm just gonna relax with some coffee and cigarettes, 
and maybe a little Harry potter on the Playstation, haha. 
Remember to check in at fat&fancy tomorrow for the weekly Sunday Summary :)
See you tomorrow, ladies and gents

 // Jeans: Beth Ditto for Evans // Shirt: Zizi // Shoes: H&M //
 // Swallow Bird Print Top: Zizi //

I morges havde jeg en lidt stresset start på dagen. 
Kasper smuttede lidt sent i går aftes, og jeg kunne simpelthen ikke falde i søvn, 
så jeg lå og vendte og drejede mig, inden jeg endelig faldt hen. 
I morges kom jeg så lige lovligt sent op, så jeg måtte tage 
et lyn bad og skynde mig at lægge makeup. 
Nåh, men jeg kom kun lidt for sent hen til min mormor,
hvor jeg skulle spise brunch med hende, min tante,
min søster og hendes kæreste og deres lille pige. 
Det var super skønt at se dem igen, især her op til jul. 
I dag havde jeg den anden bluse på, som min mor købte 
til mig sidste fredag (jeg viste jer den anden i går). 
Den er simpelthen så fin med det søde svale print. 
Nåh men jeg er lige kommet hjem (det var en forholdsvist 'hurtig' brunch), 
så nu skal jeg bare slappe af resten af dagen med kaffe og smøger, 
og måske lidt Harry Potter på Playstationen, hihi. 
Husk at kigge et smut forbi fat&fancy i morgen, 
da der jo kommer den ugentlige Sunday Summary :) 
Vi ses i morgen, mine damer og herrer

No comments:

Post a Comment