Saturday, December 24, 2011

Outfit Of The Day: Extraordinary Merry Christmas

Today it's Christmas! 
Wuhuuw, I've been waiting for this day for - well, 23 days, haha. 
All though, I am in love with Christmas all year round,
so technically I've been waiting for this day for 364 days :) 
Today I'm wearing a very 60s inspired outfit, and I love love love this dress with the ankle socks.
It makes the whole outfit so cute. 
But I have to go; all of my family are arriving very soon, 
and there's still lots to do. 
I wish you all a very merry Christmas, 
and I hope you all are going to have an absolutely fantastic day.  
MERRY CHRISTMAS

 // Dress: Asos Curve // Ankle Socks: Asos //
// Shoes: Amy Winehouse for Fred Perry //

 I aften er det juleaften. 
Juhuuw, jeg har ventet på denne dag i - well, 23 dage, haha. 
Og dog, for jeg er virkelig en lille julegris hele året rundt, 
så teknisk set har jeg ventet på denne dag i 364 dage :) 
I dag har jeg et meget 60er inspireret outfit på, 
og jeg elsker elsker elsker denne kjole sammen med ankel sokkerne. 
De gør hele outfittet super sødt og fint at se på, men en dejlig vibe af
'the swinging 60s' kombineret med et 'lillepige look' hihi :) 
Nåh men jeg må allerede smutte igen; min familie kommer meget snart, 
og der er stadig masser der skal ordnes. 
Jeg ønsker jer alle sammen en rigtig dejlig jul, 
og jeg håber I får en helt igennem fantastisk dag.  
GLÆDELIG JUL

No comments:

Post a Comment