Friday, December 16, 2011

Outfit Of The Day: Christmas Makes The Town

Today I met up with Kasper, so I could accompany him around town,
while he did his Christmas shopping.
I've already finished buying my presents last month, so I'm all set :)
Anyway, after a couple of hours of strolling around the town
(which by the way, was very Christmasie with all the twinkling lights)
we finally head on home to my place, where we're sitting right now,
having a lot of fun while drinking tea and coffee :)
Today I'm wearing one of the shirts my mum bought for me last Friday
- it's the cozy knitted brown cardigan.
I love love love it, and since I was outside most of the day,
I wore the cardigan with a big black knitted scarf and my leather jacket.
Tomorrow I'm gonna show you another OOTD post,
since I'm going to be with family for some Holiday happiness.
What are your plans for the weekend? See you tomorrow, lovelies

 // Top: Asos Curve // Cardigan: Zizi //
 // Jeans: Evans // Shoes: H&M //
 Christmas Lights in Roskilde
Christmas Lights in Roskilde

I dag mødtes jeg med Kasper, så jeg kunne holde ham med selskab mens han købte julegaver.
Jeg har allerede købt alle mine julegaver, så jeg var bare med for hyggens skyld.
Nåh men efter et par timer med vindueskiggeri og hygge i gågaden
(som i øvrigt var rigtig fint pyntet op med lys)
tog vi endelig hjem til mig, hvor vi faktisk stadig sidder nu;
med te, kaffe og Nissebanden I Grønland :)
I dag har jeg en af de nye bluser på, som min mor gav mig sidste fredag
- det er den hyggelige, strikkede brune cardigan.
Jeg elsker elsker elsker den, og siden jeg har brugt det meste af dagen udenfor,
matchede jeg den med et stort, tykt, strikket tørklæde og min læderjakke.
I morgen har jeg tænkt mig at vise jer den anden bluse jeg fik sidste fredag, så husk at tjek bloggen :)
Har I nogle planer for denne weekend? Måske en lille julefrokost?
Vi ses i morgen, lovelies 

No comments:

Post a Comment