Saturday, December 31, 2011

New Years

This New Years Eve doesn't hold any grand parties in store for me this year.
In stead I'm gonna spend a quiet and cozy evening with my parents in Sweden. 
But I'm actually fine with that. I never get myself worked up over New Years, 
cause for some reason, I always find myself disappointed when I do. 
Of course it would be nice to spend the evening with friends, 
but since I don't drink any more, it's never quite the same. 
So tonight, I'm not gonna dress up in my big party gear, 
but instead just some relaxing, yet kinda fancy, clothes. 
I'm not sure I'm gonna show you, since it's very simple and not very New Years Eve like. 
Plus I've already shown you the outfit a couple of weeks ago :) 
Anyway, the point is that I'm gonna have a very nice and quiet evening in front of the fireplace, 
with 'Buffy The Vampire Slayer' (yes, I'm one of those people, haha;) on the laptop, 
a good cup of coffee and some new magazines I got here in Sweden. 
I actually got these magazines earlier this week, but I've been saving them for today. 
I did, however, look through them, and it's certainly looking good :) 
But to get to the point; I sincerely wish you all a very happy New Year. 
You all be safe now, and take care of yourself and the people you love. 
Thank you SO MUCH for following fat&fancy.
I promise I'll show you many more outfits in the new year :)  
 HAPPY NEW YEAR, EVERY BODY 






 // Yes please ;) //

 Denne Nytårs Aften bliver ikke noget stort for mig i år. 
I stedet skal jeg spendere aftenen sammen med mine forældre, 
med god mad og godt selskab her i Sverige. 
Men det har jeg det faktisk også helt fint med. 
Jeg er ikke den store 'party person', og jeg kan aldrig holde mig vågen en hel nat, haha. 
Så jeg er faktisk yderst tilfreds med mine planer for denne aften. 
Jeg gearer aldrig mig selv op over Nytårs Aften, 
for hvis jeg gør bliver jeg af en eller anden grund altid skuffet. 
Selvfølgelig ville det være skønt at være sammen med venner i aften, men siden jeg ikke drikker længere, er Nytårs Aften aldrig helt det samme uden et glas champagne kl. 00. 
Så i aften klæder jeg mig altså ikke i det store fest tøj, 
men i stedet noget (lidt fancy og) afslappende tøj. 
Jeg er ikke helt sikker på jeg viser jer det, siden det ikke just er specielt Nytårs agtigt. 
Desuden viste jeg jer det faktisk også for et par uger siden :) 
Nåh men altså, pointen er at jeg skal have en meget 
afslappende og hyggelig Nytårs Aften foran kaminen, 
med 'Buffy The Vampire Slayer' (jah, jeg er en af dem haha) på computeren, 
en god kop kaffe og nogle nye mode blade jeg har købt her i Sverige. 
Rent faktisk købte jeg disse blade tidligere på ugen, men jeg har gemt dem til i dag. 
Men jeg bladrede lige hurtigt igennem dem, og det ser slet ikke dårligt ud :)
Nåh, men for at komme til pointen; jeg ønsker jer alle sammen et rigtig godt og fantastisk Nytår. 
Pas nu på jer selv, og dem I holder af. TUSINDE TAK fordi I kigger med her på fat&fancy. 
Jeg lover at vise jer alle sammen en masse nye og lækre outfits i det nye år.  
 GODT NYTÅR ALLESAMMEN

1 comment: