Sunday, November 13, 2011

Sunday Summary

Not a whole lot happened in the start of this week. 
We had time off in our History class to write our big paper, s
o I stayed home, drinking lots of coffee and writing, writing, writing. 
Monday I met up with some friends to grab a bite and go to the library,
so we all could get books on our subjects.

 This month I've been very good with my money.  
Almost no shopping (apart from Christmas presents for friends and family) 
and I'm actually really proud of my self.
It's no secret that I'm good at spending a lot of money, but lately I've gotten my act together 
and tried not to spend so much money.
However, I have to admit that I bought some makeup on Thursday, 
but it was some of the stuff I use every day, so it was more a kind of 
necessity purchase than actual 'shopping'.

 Yesterday I had a party for a bunch of my friends.
I had a really good time playing Singstar and taking party pictures.
I didn't drink (I haven't for a little over 7 months now) 
but I still had a lot of fun. It was great to see the others other than when we meet at school.

How has your week been?


Der skete ikke super meget i starten af denne uge. 
Vi har haft fri fra vores historie timer denne uge, så vi kunne begynde på vores opgave.
Så jeg blev hjemme og drak en masse kaffe og fik skrevet, skrevet, skrevet. 
I mandags mødtes jeg med nogle venner og fik lidt at spise, 
inden vi tog videre på biblioteket, så vi alle kunne låne bøger til vores opgaver.
 
I denne måned har jeg været rigtig god med mine penge.  
Næsten ingen shopping (bortset fra julegaver til venner og veninder), 
og jeg er faktisk virkelig stolt af mig selv. 
Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er god til at bruge penge, 
men på det seneste har jeg taget mig lidt sammen og prøvet ikke at bruge så mange. 
Dog må jeg jo nok indrømme, at jeg brugte lidt penge på makeup i torsdags. 
Men det var til nogle af de ting jeg bruger hver dag, 
så det var mere et nødvendigheds køb end egentlig 'shopping'.
 
I går holdt jeg fest for en masse venner.
Jeg havde det rigtig sjovt med at spille Singstar og tage party billeder. 
Jeg drak ikke (det har jeg ikke gjort i lidt over 7 måneder) men jeg havde det stadig super sjovt.
Det var skønt at se de andre lidt mere privat, end når vi mødes i skolen.

Hvordan har jeres uge været?  

3 comments:

  1. Nu må du gerne synes jeg er lidt sær, men jeg var i søstrene grene forleden, og faldt over nogle billeder som mindede mig om dig.

    http://imageshack.us/f/638/imag1132.jpg/

    http://imageshack.us/f/198/imag1130.jpg/

    ReplyDelete
  2. Hej Budgetpigen :)

    Uha nej jeg synes slet ikke du er sær, jeg er meget charmeret :) De er virkelig virkelig fine. Hvad er det? Er det billeder eller er det postkort? Og kan du huske hvad de kostede? De passer perfekt til min lejlighed, så måske jeg lige skulle tage et smut ned i Søstrene Grene, hihi?

    Tusinde tak for din kommentar :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete
  3. De er trykt på lærred, og de var enten 80x80 eller 90x90.
    Jeg mener de kostede 229 kr stk.
    Synes den med alle vespa'erne er så fin.

    ReplyDelete