Sunday, November 6, 2011

Sunday Summary

Another great week has come and gone. 
Once again I've been spending a lot of time with my friend Maria; drinking coffee and laughing it up.

Halloween didn't hold anything special like big costume parties for me, 
so I stayed in, watching a couple of horror movies and eating popcorn.

Wednesday me and my History class went to Copenhagen, and we had a lot of fun. 
Luckily I brought my camera and got a lot of great pictures 
that you can look at and think "Aaah, those were the times!"

Speaking of History, we're supposed to write a big paper on any historical subject of our choosing.
I've been battling with five great subjects 
(The life and murder of Marie Antoinette and the French Revolution//The life and death of Princess Anastasia and the Russian Revolution//The life and death of Pocahontas//Titanic//And the murder on J.F.K). 
I finally decided to write about Marie Antoinette, 
and monday I'm having a couple of friends over, so we each can start our own paper and go to the library.


How was your week? :)
Endnu en god uge er kommet og gået.
  Igen har jeg brugt en masse tid sammen med min veninde Maria,
hvor vi har drukket litervis af kaffe og grint til vi har fået ondt i maven.

Der var ikke nogle store kostume fester jeg skulle til til Halloween, 
så jeg besluttede mig for at blive hjemme og se et par gyserfilm og spise popcorn.

I onsdags var mit Historie hold og jeg i København, og vi havde det sjovt. 
Heldigvis havde jeg taget mit kamera med og jeg fik taget en masse gode billeder 
som jeg om mange år kan finde frem og tænke "Åh det var tider!"

Når vi nu er ved historie, så skal vi forresten til at skrive vores store opgave 
om hvilket som helst historisk emne. 
Jeg har kæmpet om at tage en beslutning mellem fem gode emner 
(Marie Antoinettes liv og død og den Franske Revolution//Prinsesse Anastasias liv og død og den Russiske Revolution//Pocahontas' liv og død//Titanic//Og mordet på J.F.K). 
Til sidst fik jeg endelig taget beslutningen om at skrive om Marie Antoinette, 
og på mandag får jeg et par venner over så vi sammen kan begynde på hver vores opgave, 
samt at tage på biblioteket.


Hvordan har jeres uge været? :)

3 comments:

  1. Det lyder som om du har haft en rigtig dejlig uge :)

    Min den har været fyldt med arbejde og arbejde, så den har ikke være spændende :D

    //CE

    ReplyDelete
  2. Ja jeg synes generelt alle mine dage de sidste par måneder bare har været fantastiske. Men jeg er da ked af at høre at din uge 'kun' har været fyldt med arbejde. Jeg håber den næste bliver mere eventful for dig ;)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete
  3. Det er en dejlig følelse! :)

    mon ikke der snart sker noget... man kan jo ikke kun arbejde og arbejde :D


    //CE

    ReplyDelete