Saturday, November 5, 2011

Outfit Of The Day: No Particular Place To Go

So a thought crossed my mind... 
I always show you my outfits during the week, but never the relaxed outfits 
that I wear during the weekends, when I'm just by myself. 
And I'll be the first to admit that even though I use a lot of time on make up 
and creating outfits during the week, I just throw something on in the weekends. 
So I wanted to show you another side of myself - the side you never see! 
This weekend I have absolutely no plans. I've been sitting at home, drinking coffee, smoking cigarettes, 
eating dark chocolate and watching Beverly Hills 90210, 
while researching subjects for my upcoming History paper that's due in December. 
Well, no need to dress up for that! 
So today I'm wearing (as in 'threw on') an old shirt and some black leggings. 
I hope you all are having a more eventful weekend than I am :) 
Till next time

 // Shirt: Asos Curve //
 // Leggings: Evans //
 // Mao Shoes: Kvickly //

Jeg fik en tanke... 
Jeg viser jer altid mine outfits i løbet af ugen, men aldrig de mere afslappede outfits, 
som jeg har på i løbet af weekenden når jeg bare er mig selv. 
Og jeg skal da gerne være den første til at indrømme at jeg bruger en masse tid på makeup 
og at sammensætte outfits i løbet af ugen, men i weekenden 
(hvis jeg ikke har nogle aftaler, vel at mærke) 
tager jeg bare et eller andet behageligt på. Så jeg havde lyst til at vise jer en anden side af mig 
- den side I aldrig ser! 
Denne weekend har jeg absolut ingen planer. 
Jeg har siddet hjemme og drukket kaffe, røget cigaretter, 
spist mørk chokolade og set Beverly Hills 90210, 
alt imens jeg har researchet emner til en historie opgave jeg skal skrive og derefter aflevere i December. 
Well, det er der ingen grund til at klæde sig fint på for! 
Så i dag har jeg en gammel bluse og sorte leggings på. 
Jeg håber I alle har lidt mere at se til denne weekend, end jeg har :)
Indtil næste gang

No comments:

Post a Comment