Tuesday, November 15, 2011

Outfit Of The Day: Friendship

Today my best and almost oldest girlfriend from High School came by for coffee.
It was so great to see her again, since we haven't seen each other in about a year. 
We've talked on the phone every week, and our friendship has never been better,
but still, it was great to see her again.
However, our little get-together wasn't planned, and when she called this morning, 
asking if she could drop by for a cup of coffee,
I was actually sitting in my pajamas and writing my History paper.
I'm pretty far along with it, and I really missed seeing her, 
so I immediately told her to come on by, and figured that I'll write some more tonight. 
Anyway, today's outfit really gives away, that I only had about an hour to 
take a shower, put on make up, make coffee and tidying up the place, while picking out an outfit. 
Alas, I just threw something on, and tied a scarf around my hair. 
However, I think it came out quite nicely. 
How has your Tuesday been? Anybody else been seeing good, old friends?
See you tomorrow, everybody

 // Shirt: Lindex // Jeans: Beth Ditto for Evans //
 // Scarf: Topshop // Earrings: Gina Tricot //

I dag har min bedste og næsten ældste veninde fra gymnasiet været forbi til kaffe. 
Det var skønt at se hende igen, siden vi ikke har set hinanden i lidt over et år 
- på trods af at hun faktisk kun bor lidt over en halv time fra mig. 
Vi har snakket i telefon hver eneste uge, og vores venskab
har aldrig været bedre, men det var stadig super dejligt at se hende igen.
Men vores lille sammenkomst var ikke planlagt, og da hun ringede i morges og spurgte om hun
kunne komme forbi til en kop kaffe, sad jeg rent faktisk i nattøj og skrev historie opgave. 
Jeg er nået pænt langt, og jeg har virkelig savnet at se hende, 
så jeg fortalte hende at hun sagtens kunne komme forbi - jeg skriver bare i aften i stedet. 
Nåh men altså, dagens outfit viser ret tydeligt,
at jeg kun havde ca. en time til at gå i bad, lægge makeup, lave kaffe og rydde lidt op i lejligheden, 
alt imens jeg skulle finde et fint outfit. 
Til sidst endte jeg med bare at tage noget meget simpelt på, 
og for at gøre det bare lidt specielt, bandt jeg et tørklæde om håret og tog matchende øreringe i ørerne. 
Men jeg synes nu alligevel det er et helt fint outfit. 
Hvordan har jeres tirsdag været? Er der andre der har set gode, gamle venner? 
Vi ses i morgen, allesammen

No comments:

Post a Comment