Monday, November 14, 2011

Outfit Of The Day: Everybody Eats When They Come To My House

(Once again) today's been a good day . 
I went to school, only to find out that we were going to work on our history paper. 
But it wasn't so bad; me and a bunch of my good friends sat in another classroom than the others, 
and we ended up talking and laughing at pictures and videos from last Saturday.
Then me and my friend Kasper bought some tea, cookies and clementines, 
and went home to my warm and cosy apartment. 
We talked for hours about blogging and saving the world 
(Kasper is really into fair-trade and saving the world, which is very reflected at his blog),
and by the time Kasper went home, not many cookies or clementines were left :) 
All in all it's been a very good day, filled with laughter and good conversations. 
And now for today's outfit. 
I know I've shown you this dress about 4 times now, 
but I figured that I've gotten a lot of new followers since the last time I showed you this dress, 
and I wanted to let the newcomers have a chance to see it. 
I love, love, love this dress, and I kinda feel like I'm wearing a girlie school uniform, haha. 
Anyway, this is probably not the last time you see this dress, since it really is one of my go-to dresses. 
Till' tomorrow, lovelies

 // Dress: Asos Curve // Tights: KappAhl //
// Shoes: Amy Winehouse for Fred Perry //

Endnu engang har jeg haft en herlig dag. 
Jeg tog i skole bare for at finde ud af at vi skulle arbejde med vores historie opgaver, 
men det var nu slet ikke så slemt. 
Jeg og nogle rigtig gode venner gik ind i et tomt klasselokale og satte os,
og selvom det var meningen at vi ville skrive på hver vores opgave, 
endte vi alligevel med alle sammen at sidde og snakke, og grine af billeder og videoer fra i lørdags
Efter skole tog jeg og min gode ven Kasper i Føtex og købte kanel gifler, klementiner og honning te, 
og derefter hjem til min dejlig varme lejlighed. 
Vi snakkede i timevis om at blogge og redde verden 
(Kasper går meget op i miljøet og fair-trade produkter, hvilket også afspejler sig meget på hans blog),
og da Kasper smuttede hjem var der ingen kanel gifler og klementiner tilbage :) 
Alt i alt har det været en super skøn dag, fyldt med latter og gode samtaler. 
Og nu til dagens outfit.
Jeg ved godt jeg har vist jer denne her kjole 4 gange, 
men jeg tænkte at jeg har fået en masse nye læsere siden sidst jeg viste den her på bloggen, 
og alle de dejlige og søde nye læsere skulle også se den :) 
Jeg bliver aldrig træt af denne kjole, og kunne sagtens vise jer den 100 gange igen. 
Den er virkelig en af mine yndlings 'go-to' kjoler når jeg har tøjkrise, 
og jeg kan et eller andet sted godt lide den følelse af
at have en piget skole uniform på, når jeg har den på :) 
Vi ses i morgen, søde allesammen

No comments:

Post a Comment