Thursday, November 17, 2011

I've Taken A Lover

… and it’s November! 
This month has been the best of my life, and for the first time ever, my life is actually perfect. 
Every day is filled with love and positivity, good friends and laughter. 
I’m so grateful for these past months, which really have been the best of my entire life. 
But this November is just the big, red and delicious cherry on top 
of the ice cream that is my life right now. 
I’ve gotten so many new friends and girlfriends that really fill my life with love and smiles
and happy memories every day, and I love them all so much. 
It really is their fault that my life is so great right now.
I’ve not had a single bad day since I met each of them, 
and if they are reading this, they really should know that I love them. 
I know this post may be a little out of character for fat&fancy,
but today I decided to walk home from school, and all of this positivity just hit me. 
And what better way to let it all out, than here? 
fat&fancy has, as time has gone by, become not just a fashion blog, 
but a kind of day-to-day diary for me, and I just love to share my life (and outfits) with all of you. 
The highlight of my day is answering you comments,
and I just hit cloud nine when I realize that I’ve gotten a new follower. 
I’m very grateful that you all keep coming back, and if I could, I would give you all a big hug! 
I’m not gonna do an outfit post today, but instead I’ll show you this picture
I took on my way home from school. 
Normally I never walk from school, but I was just in such a good mood today, 
that I felt it would be perfect to walk home. 
On my way home, there were all these leaves on the ground. 
They were all in such pretty colors, that I just had to take a picture and show it to you.

I’m gonna stop now. 
Sorry for all my happy rambling, but I needed to share these good thoughts, 
and whoever than with you?


Jeg har fået en elsker, og det er november! 
Denne måned har været den bedste i hele mit liv, og for den første gang nogensinde, er mit liv perfekt. 
Hver dag er fyldt med kærlighed og positivitet, gode venner og masser af latter og smil. 
Jeg er så taknemmelig for de sidste par måneder, som virkelig har været de bedste i hele mit liv. 
Men denne november er nu alligevel den bedste af dem alle. 
Jeg har fået så mange nye og fantastiske venner og veninder, som virkelig fylder mit liv med kærlighed 
og smil og gode minder hver eneste dag, og jeg elsker dem alle sammen meget. 
Det ér virkelig deres skyld at mit liv er så skønt for tiden. 
Jeg har ikke haft en eneste dårlig dag siden jeg mødte dem alle sammen, 
og hvis de læser dette skal de vide at jeg elsker dem. 
Jeg ved godt denne post måske ikke er det I forventer at finde på fat&fancy, 
men i dag gik jeg hjem fra skole, og så ramte al denne positivitet mig bare. 
Og hvilket bedre sted end at lade det hele komme ud her? 
fat&fancy er, med tiden, blevet mere end ’bare’ en mode blog for mig 
– det er blevet en dagbog, og jeg elsker at dele mit liv (og mine outfits) med jer alle sammen. 
Højdepunktet ved min dag er at læse og besvare alle jeres kommentarer, 
og jeg bliver glad når jeg opdager at jeg har fået en ny fast læser. 
Jeg er super taknemmelig for at I alle gider komme tilbage til bloggen,
og hvis jeg kunne ville jeg give jer alle sammen en stort knus! 
Jeg laver ikke en outfit post i dag,
men i stedet vil jeg vise jer dette billede jeg tog i dag på vej hjem fra skole. 
Normalt går jeg aldrig hjem, men i dag var jeg bare i så godt humør, 
at jeg synes det var meget passende at få bevæget kroppen og få lidt frisk luft. 
På vej hjem var der alle disse blade som lå sammen på fortovet. 
Jeg syntes farverne var så flotte, at jeg bare blev nødt til at tage et billede og vise jer det. 

Jeg vil stoppe nu. 
Undskyld for al denne glade snak, men jeg måtte bare dele disse tanker med nogle, 
og med hvem andre end jer?

2 comments:

  1. Hvor er det dejligt for dig! Gode venner betyder altså bare rigtig meget! :)

    ReplyDelete
  2. Hej CE :)

    Tak hvor er du sød :) Og ja, venner kan virkelig gøre en kæmpe forskel i ens liv :)

    Tak for din kommentar :)

    //Natalie Madeleine

    ReplyDelete