Tuesday, October 25, 2011

What's In My Bag?

Last week one of my dear readers asked me,
if I could do a post about my bag, and what I carry around in it.
I've actually been thinking of doing such a post, 
but the fact that someone asked me to do it just made up my mind. 
So if you have any ideas or requests for something, just ask!
I promise you to answer, and if possible, to for fill your wishes. 
Anyway, back to the bag: 
I ALWAYS carry a bag with me where ever I go
- it varies from big bags, to smaller ones, and sometimes even a clutch. 
But lately I've only been carrying this bag around with me,
since it matches my school bag to the (dog) teeth! 
It's rather on the small size for all of my things, but I manage.
Below you can see pictures and a description for all of the things I carry around with me 
- I only carry the essentials... which is actually a lot :)

 My every-day bag from Asos. It looks small, but if I'm organized, it all fits in there.
//
Min hverdagstaske fra Asos. 
Den ser lille ud, men hvis jeg organiserer mine ting rigtigt, kan det hele godt være der.
 Every day I make sure to have my wallet, my cigarettes (in the leopard cigarette case) 
and my Zippo lighter, my keys and my ear phones 
so I can listen to Harry Potter, Amy Winehouse or The Baseballs on the way to school.
//
Hver dag sørger jeg for at have min pung, mine cigaretter (i leopard cigaret holderen) 
og min Zippo lighter, mine nøgler og mine høre telefoner, 
så jeg kan lytte til en Harry Potter lydbog, Amy Winehouse eller The Baseballs på vej til skole.
 I also make sure that I have all of the make-up necessities with me. 
I have a pocket mirror, my red lipstick from Loreal, two eyeliners
(wet from Rimmel and pencil from Loreal) and face powder from Wet'n'Wild. 
I also make sure to carry a small bottle of Chanel No. 5 perfume with me, so I can freshen up a bit. 
Further more I need to have a comb so I can maintain my big hair-do, 
and then I have a bottle of Nail Glue, if one of my acrylic nails should break off.
//
Jeg sørger også for altid at have det vigtigste make up med mig. 
Jeg har et lomme spejl, min røde læbestift fra Loreal, 
to eyelinere (våd fra Rimmel og kohl fra Loreal) og pudder fra Wet'n'Wild. 
Jeg sørger også for at have en lille flaske Chanel No. 5 med mig, 
hvis det bliver nødvendigt at friske parfumen op. 
Derudover er jeg nødt til at have en lille kam med, så jeg kan sørge for at min frisure sidder som den skal, 
og så har jeg en lille negle lim med, hvis nu en af mine akryl negle skulle knække af.
Pocket mirror with pin up print and a small bottle of Chanel No. 5
//
Lomme spejl med pin up print og en lille flaske Chanel No. 5


I sidste uge var der en af mine kære læsere der spurgte mig, 
om jeg ikke ville lave en post om min taske og hvad jeg har i den. 
Jeg har rent faktisk tænkt på at lave netop sådan en post, 
men at der rent faktisk var nogen der ønskede at se det, 
gjorde mig bare endnu mere 'hooked' på det.
Så hvis I har nogle ideer eller forslag til noget I gerne vil se, 
skal I endelig bare sige til. Jeg lover at svare på alle jeres kommentarer, 
og hvis det er muligt vil jeg opfylde jeres ønsker. 
Nåh men tilbage til tasken: Jeg har ALTID en taske med mig, hvor end jeg går hen 
- de varierer fra store, til mindre og indimellem er der endda en clutch.
Men på det seneste har jeg kun brugt denne taske, siden den matcher min skoletaske helt perfekt. 
Den er lidt lille, men det går. Nedenunder kan I se billeder 
og lidt tekst til alle de ting jeg bærer rundt på hver eneste dag 
- jeg har kun det vigtigste med mig... hvilket egentlig er ret meget :)

No comments:

Post a Comment