Sunday, October 30, 2011

Sunday Summary

I've recently noticed that a lot of bloggers do this kinda summary of their week, 
and I kinda like the idea - I know, I know; if everybody jumped off a cliff, would I do it? 
No. But I still like the idea of telling you a bit about what's happening in my life. 
So here's to my first Sunday Summary - I hope you all like reading it.

This past week has been great. I've started spending a lot of time with my new friend, Maria. 
I feel so blessed to have met so many new and wonderful people in my History class, 
and Maria and I often end up at my place both before and after class for a lot of coffee and girl talk.

Tuesday I went to IKEA with my dad to buy the last things for my new and (definitely) improved bathroom.  It now has a kind of 'black theme' - white walls//tiles, but with black accessories such as 
shower curtain and soap dispenser.  

I've played Mafia II, which takes place in the late 40's//early 50's, and discovered A LOT 
 of 40's//50's music that I've never heard before. I found the album, and now 
I can't stop listening to all the great tunes.

I finished Mad Men, and I'm glad I didn't give up on the series. 
It's not the greatest show I've ever seen, but it got a lot better than I thought it would. 
Thanks to two of my dear readers for urging me to keep on with the show.

Last Sunday my sister turned 30, and yesterday she had a party for family and friends. 
It was great to see her, her fiancé and their baby (my Goddaughter and niece) again, 
and we all had a lovely time. I loved my outfit for the party, which you can see here.

And last but not least I love to see that fat&fancy slowly but steadily increases in followers.
It warms my heart every time I discover that I have a new follower, and I just get so happy. 
Thanks to all of you who recommend the blog to girlfriends; you all deserve a big hug!

I hope every single one of you had an amazing week, and I hope the next one will be just as great!


Jeg har på det seneste lagt mærke til at en hel del bloggere laver en opsummering af deres uge, 
og jeg kan egentlig godt lide ideen – og ja ja, er det bare fordi alle gør det 
at jeg pludselig finder det interessant? Nej. Men jeg kan godt lide tanken om at lave en post hver søndag
med en kort opsummering af hvad der egentlig sker i mit liv. 
Så her er min første Sunday Summary – jeg håber I kan lide at læse den.

Denne uge har været super skøn. Jeg er begyndt at spendere en masse tid 
sammen med min nye veninde Maria. 
Jeg føler mig så heldig over at have mødt så mange nye og fantastiske mennesker på mit historie hold, 
og Maria og jeg ender ofte hjemme hos mig både før og efter skole
til en stor kande kaffe og en masse pige snak.

I tirsdags var jeg I IKEA med min far for at købe de sidste par ting 
til mit nye og (meget) forbedrede badeværelse.
Nu har den en slags ’sort tema’ – hvide vægge//fliser, men med sorte ’accessories’ 
såsom badeforhæng og soap dispensor. 
Det ser brand godt ud, og er lidt mere ’voksent’ haha.

Jeg spillede Mafia II, som foregår i de sene 40ere//tidlige 50ere, 
og jeg opdagede EN MASSE 40//50er musik som jeg aldrig havde hørt før. 
Jeg købte soundtracket på internettet, og nu kan jeg ikke lade være med at høre alt det skønne musik.

Jeg blev færdig med Mad Men, og jeg er rigtig glad for at jeg ikke opgav serien. 
Det er ikke min yndlings serie, men den endte nu med at være ret god, 
og meget bedre end jeg synes den var i starten. 
Tak til to af mine søde læsere for at opfordre mig til at fortsætte med serien. 

Sidste søndag fyldte min søster 30, og I går holdt hun så stor fest for familie og venner. 
Det var så skønt at se hende, hendes forlovede og deres lille barn (min niece og Gudbarn) igen, 
og vi havde alle sammen nogle rigtig hyggelige timer. 
Jeg elskede det outfit jeg havde på, som I kan se her.

Og sidst men ikke mindst er jeg rigtig, rigtig glad for at se at 
fat&fancy langsomt men støt får flere faste læsere. 
Det varmer om mit lille hjerte hver gang jeg opdager at jeg har fået en ny læser, 
og jeg kunne ikke være mere glad. Tak til alle jer der anbefaler til veninderne; 
I skulle alle sammen have et stort kram!

Jeg håber I alle har haft en fantastisk uge, og at den kommende bliver lige så god!

No comments:

Post a Comment