Thursday, October 27, 2011

Killer Nails

It's been a long time since I've done a 'Killer Nails' post, and there's a good reason for that.
For a couple of months now, I haven't been using acrylic nails.
But then last Sunday I found them, and decided to start using them again.
And I'm glad I did. I've always hated my real nails; 
they're short, and no matter how many Silica pills I eat, they never get strong,
witch results in them always breaking off.
But now I can't stop looking at my nails. 
They look so lady-like and pretty, and they feel great. 
Anyway here's a picture that shows my nails. 
Have a wonderful day, everybody


Det er efterhånden lang tid siden jeg har skrevet en 'Killer Nails' post, og det er der en god grund til. 
De sidste par måneder har jeg ikke brugt kunstige negle.
Men jeg fandt dem pludselig i min skuffe i søndags, 
og besluttede mig for at begynde at bruge dem igen. 
Og det er jeg virkelig glad for. Jeg har nemlig altid hadet mine egne negle;
de er korte, og lige meget hvor mange Silica og Kalk piller jeg spiser, 
bliver de aldrig stærke, og knækker konstant. 
Men nu kan jeg slet ikke holde op med at kigge på mine negle.
De er så fine og feminine, og så er de behagelige at have på.
Nåh men her er et billede hvor I kan se mine negle.
Hav en vidunderlig dag, allesammen

No comments:

Post a Comment