Sunday, October 16, 2011

A Great Rockabilly Coat

Last night when I couldn't sleep (cause I was freezing half to death) 
I looked at the different clothing sites that I usually order clothes from
- you know, just for fun!
Well, I stumbled over this BEAUTIFUL trenchcoat in leopard print on YoursClothing's site, 
and I completely fell in love with it. 
But my new rule when I'm buying clothes is to wait at least a day, and really think
about the stuff I want, before I purchase it (my impulse shopping got a little outta hand).
So today, I thought about the coat - I mean really thought about it. And I decided to buy it.
I have the money for it (the coat is actually really cheap), it's so my style, 
and it's got this great rockabilly vibe with a twist of modern pinup.
So here it is. Do you like it? Cause I sure do!
Hugs and kisses ♥
 // Leopard Print Trench Coat: YoursClothing //
I går aftes kunne jeg ikke sove (fordi her var vildt koldt!),
så jeg besluttede mig for at kigge på nogle at de internet sider hvor jeg køber tøj 
- bare for hyggens skyld!
Nåh, men jeg faldt så over denne her SKØNNE trenchcoat med
leopard print på YoursClothing's hjemmeside, og jeg blev bare så forelsket i den. 
Men min nye regel for når jeg køber tøj er, at jeg skal vente mindst én dag
og virkelig tænke over det, før jeg køber noget nyt (mit impuls shopperi var lige ved at tage overhånd).
Så i dag har jeg altså tænkt på jakken - og tænkt og tænkt
Og jeg besluttede mig for at købe den. 
Jeg har pengene til den (den er faktisk virkelig billig), den er så meget min stil, 
og så har den en fed rockabilly vibe
med et twist af moderne pinup.
Så her er den så. Kan I lide den? Det kan jeg ihvertfald!
Hav en skøn aften allesammen ♥

No comments:

Post a Comment