Thursday, September 29, 2011

New Shoes From H&M

As I told you a very short time ago in my Vlogs, I got my new sailor shoes from H&M today.
I went to the post office before school to get them, and changed into them right then and there.
I love, love, love these shoes. They're everything I imagined them to be - and more!
They fit perfectly and they're oh so cute!
So all in all I'm very happy with this purchase.
Have a great day, y'all


Som jeg sagde i mine Vlogs for lidt siden, fik jeg mine nye, røde sailor sko fra H&M i dag.
Jeg tog på posthuset før skole og hentede dem, og jeg skiftede sko på stedet.
Jeg elsker, elsker, elsker disse sko. De er alt det jeg forestillede mig de ville være - og mere til!
De passer perfekt, og de er åh så fine!
Så alt i alt er jeg rigtig glad for dette køb.
Hav en skøn dag, allesammen ♥

No comments:

Post a Comment